+Follow | Dashboard
//Pretty-Licious

nikmuhdaddiedanial
Saturday, July 9, 2011
assalamualaikum,
addie saya sayang awak sangat-sangat k baby . thanks untuk semuanya k suara sengau :D i love you .
kalau awak di takdirkan untuk saya selamanya , saya jaga awak sampai bila-bila .
kalau kita di takdirkan berjumpa , kita akan jumpa jugak suatu hari nanti k sayang .
pekakkan telinga mereka nak cakap kita apa sebab kita tahu kita tetap bahagia macamana pun mereka nak rosakkan kita .
saya sayang awak sangat-sangat encik addie . yee , sampai bila-bila sayang nie ada dalam hati :')


  • taknak gaduh dah , nak kita kekal sampai bila-bila , jujur antara satu sama lain , awak jee yang ada dalam hati saya :)
katanya encik addie . i love you lah sengau ! mmmmmuuuuaaaaahhhhh :*

<< Older | Newer >>

Bonjour Fellas *_*




Bonjour fellas! Welcome to my Entries..Thanks for visited..Know all about About..nice to meet you. I love my Friends and my family..


Talking Talking *_*




Credits Section *_*

Skins : Aina Syaza
Helped Moha
Image : We Heart it
Best view : Google Chrome


Copyright 2012. All right reserved by SUESMSL. Power by Blogger