+Follow | Dashboard
//Pretty-Licious

2 In 1 Contest By Yana
Friday, September 9, 2011
assalamualaikum,

meh lah sini datang jenguk dulu . hahaha

tadi kat sekolah mira sharmine dok tanya asal tak join contest nie . aku cakap "takada link pun" and aku mmg malas nak on pastu cari balik . and tadi gagah kan jua online .

pastu tengok hadiah-hadiah dia . syarat-syarat dia . AKU NAK CONTACT LENS DIA ! hahaha . kecoh . takpe lah menang kalah adat . and nie third contest aku . *baru 3kali sue ? lantak peduli . aku join kalau hadiah dia best and syarat dia tak menyusahkan . hahaha .

so aku berhak dan layak Luck Draw mana layak photogenik tuu . haha , so dengan lafas bismillah . aku join contest nie . aminnnnnn . nah click banner bawah nie untuk terus ke blog cik yana kita :)



TAG :-
and
YOU MY BELOVED READERS :)

aku pilih 3 nie sebab entah . hahaha . siapa nak join tuu sila lah . anda di alu-alu kan . dan sangat dia alukan :) terima kasih . 




BYEBYEBYE!





<< Older | Newer >>

Bonjour Fellas *_*




Bonjour fellas! Welcome to my Entries..Thanks for visited..Know all about About..nice to meet you. I love my Friends and my family..


Talking Talking *_*




Credits Section *_*

Skins : Aina Syaza
Helped Moha
Image : We Heart it
Best view : Google Chrome


Copyright 2012. All right reserved by SUESMSL. Power by Blogger