+Follow | Dashboard
//Pretty-Licious

AKU TAK TAKUT
Saturday, September 17, 2011
assalamualaikummmmmm,

phewww , tadi maki-maki kat wall kakak al-fatihah . sumpah lega gila-gila wa cakap .

err , act aku private blog bukan sebab aku takut lahhh -,- aku private blog

first , aku taknak orang follow aku sebab niat yang jahat . annoying .
second , aku nak edit blog aku . feel sikek .

entah , tak faham langsung . yang kena maki hamun dgn addie aku bukan stalker aku . and lagi pun nie blog aku . hasil titik peluh aku buad blog nie -,-

semua cakap "tak matured k gaduh sebab laki" tak rasa pun gaduh -,- aku sikit takada rasa nak bergaduh ke ape ke . lagipun aku dah bersihkan blog aku nie . suci dan murni .

kolotnya aku kalau takut sampai private blog -,- aku takada mood nak cari pasal . sebab aku mmg anggap semua stalker aku tu angin skrg nie . lalu kejap pastu nanti confirm tak rasa dah .

jadi kalau aku buad baik , please aa hargai doo . jangan bagi taik kat aku . tu biadap namanya .

aku tak hamak dgn mana-mana lelaki pun sekarang . janji lebih pastu nanti lupa . sakit hati bhaiii . tak kira lah , laki ke perempuan ke . janji semua tak boleh pakai . harammmmm .

aku malas nak jadi budak kecik lagi . sumpah tak matured gila ... betul tak abang ehemmmm ehemmmm . hahaha rahsia tuu .

k lah , please . kalau kau nak orang respect kau , tengok cara kau , tengok perangai kau . confirm orang respect gila punya . tapi kalau tak , harapan lahhh ~


rasa sangat-sangat terharu bila Allah tunjukkan aku jalan yang betul . Allah selamatkan aku dari kehidupan aku yang salah . aku bersyukur aku masih hidup untuk minta ampun dari-Nya . aku bersyukur aku masih utuh dah sihat . aku tak kesah aku hancur . asalkan Allah dah selamatkan aku dari dia . Alhamdulillah ya Allah . aminnnnnnnnnnnn ~

<< Older | Newer >>

Bonjour Fellas *_*




Bonjour fellas! Welcome to my Entries..Thanks for visited..Know all about About..nice to meet you. I love my Friends and my family..


Talking Talking *_*




Credits Section *_*

Skins : Aina Syaza
Helped Moha
Image : We Heart it
Best view : Google Chrome


Copyright 2012. All right reserved by SUESMSL. Power by Blogger