+Follow | Dashboard
//Pretty-Licious

heart to heart
Saturday, September 17, 2011
assalamualaikum,


haa , okayy . act try je nie dulu . bila nanti dah dapat header , layout semua baru tukar balik mcm dulu .

and fyi aku dah delete semuanya older post aku . bagi semua puas enn . and , aku mmg betul-betul benci . rasa sayang dah takada . bagus lah semua bahagia atas derita aku . and and , bagus lah budak umur 15tahun nie dah ada ramai STALKER and ORANG BENCI .

aku tak mati , tak mati kalau takada kau . aku menyesal kenal kau dengan dia . menyesal gila bagi kau masuk dalam hidup aku . menyesal tak sudah .

aku tengok , jauh mana kau punya kunci kau punya bahagia . aku diam and aku nak tengok berapa lama . berapa lama bahagia atas derita yang kau buad kat aku okay :)

aku bahagia sebab ramai lagi sayang aku . kau and kau nak benci aku ? silakan . aku tak halang . sebab aku sikit tak kesah . Allah ada selalu dekat dgn hamba dia .

nie dugaan hidup aku , jalan cerita hidup aku . aku bersyukur sangat-sangat Allah sedarkan aku awal . bagi petunjuk kat aku . aku bersyukur doa aku termakbul . ini yang aku selalu doa , bagi aku petunjuk yang sebenarnya . and yes , aku dah jumpa .

aku selamat dari kau yang sememangnya manusia yg tak reti menghargai , aku selamat dari lelaki tak guna mcm kau . aku selamat dari nafsu kau kat perempuan . alhamdulillah , aku kuat sampai aku mampu jalani semua nie tanpa ada rasa was-was .

terima kasih pernah jaga aku . terima kasih sebab kau dah buad aku lalai dengan semuanya . terima kasih sebab pernah terima aku jadi girlfriends kau .

aku harap lepas nie takada dah perempuan yang kena sama mcm aku and perempuan yang lainnya . aku selalu doakan kau :) terima kasih nik muhd addie danial

<< Older | Newer >>

Bonjour Fellas *_*




Bonjour fellas! Welcome to my Entries..Thanks for visited..Know all about About..nice to meet you. I love my Friends and my family..


Talking Talking *_*




Credits Section *_*

Skins : Aina Syaza
Helped Moha
Image : We Heart it
Best view : Google Chrome


Copyright 2012. All right reserved by SUESMSL. Power by Blogger