+Follow | Dashboard
//Pretty-Licious

i'm happy liddat
Saturday, September 17, 2011
assalamualaikummmm,

hah , saya ada stalker leww awak . mana tahu ? addie tu cakap . dari mana dia tahu ? mana lah aku tahu , dah tak jaga dia tu sekarang =='

kau tahu , patut lah aku rasa pelik yang amat sangat pelik . sebab apa ? sebab followers aku menaik lagi-lagi kat blog dgn twitter . sebab sebelum nie tak pun .

aku pun bangga buad muka comel enn


haaaaaaaaaa , tengok . comel en en :3 eleeh , terpikat letuwww . hihi . jangan aa iteww segan . dah , gedik . okay balik kat topic . err , apa ehh aku lupa .

ohh , haa pasal sweet sugar stalker aku . aku takada rasa rimas . tapi suka . sebab ? ada jugak yang perhatikan aku yang tak berapa nak hot mcm korang-korang enn . Allah , syukur alhamdulillah aku . 

lepas tu patut aa bersin je kerja . ada sebut nama blog aku #k tipu . thennnnnnnnnnnnnn , emmm apa eh ? ohh haa thanks addie sedar kan aku . lupa twitter aku tu tak privacy . sekarang dah private siket :) siapa yang aku tak perasan tu stalker aku takpe lah , nanti korg yang kena dgn tweet aku . lagi-lagi mira punya tweet . panas + kejam . hahaha

jadi kesimpulannya , kalau tak puas hati jadi mcm aku . cakap lepas kat blog sampai ada yang leleh . takpun straight to the point . takyah menyorok kat belakang orang . muhehehehehehe . 

<< Older | Newer >>

Bonjour Fellas *_*




Bonjour fellas! Welcome to my Entries..Thanks for visited..Know all about About..nice to meet you. I love my Friends and my family..


Talking Talking *_*




Credits Section *_*

Skins : Aina Syaza
Helped Moha
Image : We Heart it
Best view : Google Chrome


Copyright 2012. All right reserved by SUESMSL. Power by Blogger