+Follow | Dashboard
//Pretty-Licious

i'm here with you
Wednesday, September 28, 2011

assalamualaikummmmmmm,

My heart, my life, my soul, she has the key to them all. She has but to turn the key and allow me to surround her with my warmth and love

i'm here with you . i'll always here with you to make everything perfect . believe me , i still love you with all my heart . i can't do this way baby .

kadang aku rasa jalan aku pilih betul , kadang tak . but okay , even just berapa minute masa kau untuk aku . aku sangat hargai . aku semakin lemah dengan perasaan aku . kata hati aku tak menentu . kadang ya kadang tak . tapi kau selalu ada yakin kan aku bila aku mula rapuh .

aku tahu dia mula berharap yang kau mmg nakkan dia . and aku tahu macamana perasaan dia sebab dia dah menaruh harapan kat kau . tapi seriously , jauh dalam hati aku nie kalau boleh taknak kau jatuh kat perempuan lain sebab aku sayang kau even kau dah ****** dengan aku .

sumpah bila aku baca msg yg dia hantar kat kau , hati aku sikit2 rasa sayu . sebakk je . takut dia berpengaruh lagi untuk kau . jadi untuk tenangkan hati aku yang mula gelora balik nie , aku cuba berlagak biasa . sebab aku taknak sakit lagi .

hati aku cakap "aku sayang kau lagi and aku perlukan kau lagi" jadi apa aku perlu buad ? hari-hari aku berdoa mintak jalan yang benar . kau nak aku bahagia ? aku pun nak kau bahagia . kalau boleh aku taknak kau sedih mcm aku . kalau kita jodoh , takkan kemana nya kita .

sebab aku selalu ada untuk kau and selalu sayang , rindu kau :') InsyaAllah


lots of love
suesmsl

<< Older | Newer >>

Bonjour Fellas *_*




Bonjour fellas! Welcome to my Entries..Thanks for visited..Know all about About..nice to meet you. I love my Friends and my family..


Talking Talking *_*




Credits Section *_*

Skins : Aina Syaza
Helped Moha
Image : We Heart it
Best view : Google Chrome


Copyright 2012. All right reserved by SUESMSL. Power by Blogger