+Follow | Dashboard
//Pretty-Licious

Mr.Perfect
Thursday, September 22, 2011
assalamualaikummmmmmmmmm,


hai hoi , 
okay tajuk tu tajuk tu . hihi . act dalam masa sekarang aku taknak dalam keadaan di T A K E N . tamauuuuu . aku suka single act . tapi kadang rindu nak manja-manja . kadang ingat balik sejarah lama #mula dah mula dah. k dah , semalam lama gila kat sejadah lepas solat maghrib . tiba rasa sebak gila-gila . 

sebak sebab apa pun tak tahu lahh . time tu semua keluar kat kepala hotak aku yang sememangnya dah semak gila . pasal ayah mak , pasal PMR , pasal addie , pasal aku . semuanya buad aku jadi betul-betul down and menggigil . sumpah mcm hape jee . 

pasal Mr.Perfect . biar dia datang sendiri lah kan . aku malas gila nak melayan . bila luka aku dah okay , mood aku dah stabil pandai aku lah pasal Mr.Perfect nie kan . masa nie aku nak heaven habis masa single aku . 11bulan aku dalam keadaan berpunya dan terikat . 

kalau aku boleh memilih Mr.Perfect aku pasti sangat-sangat memilih . act apa yang aku nak ada kat Mr.Perfect , addie ada semua tuu . cuma tulah , hati dia mudah berpalingkan . tu yang buad spoil je mamat tu . hmmmm

pastu kan , kalau tak clash dgn addie confirm aa confirm , tenang je kepala aku , hati aku . nie bila dah jadi . suara dia , pasal dia mesti muncul even dah cuba lari =,=

waish , dah lah . mengarut dah nie . so pray fer me to stay strong k baby baby sekalian :') me loves you much .

<< Older | Newer >>

Bonjour Fellas *_*




Bonjour fellas! Welcome to my Entries..Thanks for visited..Know all about About..nice to meet you. I love my Friends and my family..


Talking Talking *_*




Credits Section *_*

Skins : Aina Syaza
Helped Moha
Image : We Heart it
Best view : Google Chrome


Copyright 2012. All right reserved by SUESMSL. Power by Blogger