+Follow | Dashboard
//Pretty-Licious

My New Life
Sunday, September 18, 2011
assalamualaikummmmmmm ,

Dia : move on je lah you . percayalah , nanti suatu hari dia akan menyesal tinggalkan orang yang sangat2 sayangkan dia . Allah maha adil . mungkin you derita sekarang . mana tahu nanti you lagi lama bahagia dari dia . biar lah dia bahagia atas derita you . biar lah dia bahagia skrg dgn perempuan dia suka tu . suatu hari nanti dapat lah hidayah . baru dia sedar mcmana sayang you kat dia 

kau tahu , aku rasa sangat-sangat di sayangi dengan semua kawan aku . aku buka mata aku , yang ramai lagi sayang aku jauh lagi dalam sayang dia dari kau sayang aku dulu . aku tak sorang-sorang . aku ada banyak kawan baru yang boleh calm down mood aku . step by step aku susun untuk lupa kan kau .

aku harap sangat kau jangan buad perempuan lain mcm kau buad kat aku . aku harap sangat suatu hari nanti kau dah boleh reti menghargai seseorang . pasal apa yang kita cuba rahsiakan , aku simpan . aku janji aku takkan bagi sesiapa pun tahu . aku manusia yang pegang pada janji .

dalam doa aku , aku sebut nama kau . dalam hati aku dah kukuh nama kau . tapi aku cuba , cuba bukak paku-paku yang kau lekat dalam hati aku . even dah cukup kuat and susah bagi aku . aku cuba jugak . sebab itu yang kau dgn dia nak kan ? okay , aku cuba wlaupun sakit yang amat sakit .

kau dah tak pandang aku yang tgh pandang kau lagi . sekarang lah masanya aku lupakan memories 11bulan kita . lupakan apa yang dah jadi even setiap kali aku bngun handphone lah benda pertama aku tgk . tapi setiap kali aku tgk , pasti dan yakin hati aku kecewa .

terima kasih my love . terima kasih nik muhd addie danial atas semuanya . aku harap kau bahagia , aku harap kau sentiasa sihat . terima kasih atas kasih sayang yang pernah kau bagi aku selama 11bulan . terima kasih .





lots of love
suesmsl



<< Older | Newer >>

Bonjour Fellas *_*




Bonjour fellas! Welcome to my Entries..Thanks for visited..Know all about About..nice to meet you. I love my Friends and my family..


Talking Talking *_*




Credits Section *_*

Skins : Aina Syaza
Helped Moha
Image : We Heart it
Best view : Google Chrome


Copyright 2012. All right reserved by SUESMSL. Power by Blogger