+Follow | Dashboard
//Pretty-Licious

peperangan hampir tiba
Monday, September 26, 2011

assalamualaikummmmm yuollss :)
hokay cer kira berapa hari lagi meksu nie nak PMR ? cer kira . kemain suka dia dok online merayap sana sini watlekk je enn .

and hokay , mood saya kadang naik kadang turun . macam roda . biasalahh , perempuan kan mcm tuu . aku punya hotak nie dah cukup mampat dah kau tahu . sumpah padat gila . rasa macam nak mati pun ada jugak taww =..=

PMR lagi seminggu
ADDIE lagi , haihhhh
PERSONAL PROBLEM lagi , makaihhhh

bila ramai yang dah push aku . act aku bukan semakin kuat . makin lemah ada lahhh . kadang rasa mcm , hell gila life sekarang nie . so okay , nak taknak aku kena jalankan semuanya . it's time too wake up sue . come on . final lap weyh , then yeah ! kau menang . serious and be serious please sue .

and sue kau kena kurangkan berjinak-jinak dengan INTERNET . pi jinak-jinak dengan BUKU sana okay :) okayyyy good baby :*

so everybody puts your hands up !*takada kena mengena* okay so semua pray fer me and other PMR candidates hokayy . me love you much . kboii

*lagu blog kita best :P awak ada ? takadoooooo . hahaha

<< Older | Newer >>

Bonjour Fellas *_*




Bonjour fellas! Welcome to my Entries..Thanks for visited..Know all about About..nice to meet you. I love my Friends and my family..


Talking Talking *_*




Credits Section *_*

Skins : Aina Syaza
Helped Moha
Image : We Heart it
Best view : Google Chrome


Copyright 2012. All right reserved by SUESMSL. Power by Blogger