+Follow | Dashboard
//Pretty-Licious

tiba pulak hati nie
Monday, September 19, 2011
assalamualaikummmmmmmmmm,

tadi chat dgn **** pastu cerita pasal ex . cerita pasal lagu . tiba pulak hati nie ingat kat addie . tiba hati nie sebak bila ingat pasal 11bulan lepas . semuanya sweet . mcm gula-gula kapas . gaduh , pastu baik . sweet pastu gaduh balik . pastu sweet balik pastu sekarang ? semuanya masam .

dia cakap dia happy dengan aku . dia mintak aku jgn tinggalkan dia . pastu dia janji yang dia takkan tinggalkan aku . dia cakap dia sayang aku gila-gila . dia janji hati dia untuk aku and hanya aku ada dalam tu . lepas tu dia cakap dia dah buang jauh2 kunci hati dia .

lepas tu sekarang . dia cakap perempuan tu dah jumpa kunci hati dia . and dia cakap hati dia ada perempuan tu bukan aku dah . aku terasa mcm kena halau . terasa mcm tisu . lepas guna , buang . aku terasa dia jauh berbeza dari addie yang aku kenal . sumpah aku terasa sangat-sangat terhina k .

dia cakap aku punca . tapi aku rasa dia dgn perempuan tu punca . sumpah , aku rindu semuanya .

Allah Maha Adil . selamatkan aku sebelum terlambat . aku bersyukur . sangat-sangat bersyukur . terima kasih lah addie . ajar aku bnyak benda dalam bercinta . aku yg tak matured dlm hal cinta nie boleh ambil serious sampai susah nak lupakan semuanya .

kau bagi aku cukup banyak kenangan . 11bulan . banyak sangat dah jadi . and i admit . susah gila nak lupa even aku dah cuba lari dari semuanya . aku cuba bangkit dari mimpi yang tak nyata . aku cuba selagi aku boleh addie . sebab tu je yang boleh buad kau dgn perempuan tu bahagia kan ? aku doakan semuanya akan berjalan dengan lancar . aminnnnnnn


lots of love
suesmsl

<< Older | Newer >>

Bonjour Fellas *_*




Bonjour fellas! Welcome to my Entries..Thanks for visited..Know all about About..nice to meet you. I love my Friends and my family..


Talking Talking *_*




Credits Section *_*

Skins : Aina Syaza
Helped Moha
Image : We Heart it
Best view : Google Chrome


Copyright 2012. All right reserved by SUESMSL. Power by Blogger