+Follow | Dashboard
//Pretty-Licious

You push me like
Tuesday, September 27, 2011
assalamualaikummmmmmm,


ye aku sayang kau lagi ~
ye aku rindu kau lagi ~
ye aku perlu kau lagi ~

aku tak tahu kenapa aku rasa macam nie . sebab kau makin lama makin buad aku menaruh harapan kat kau lagi . kau datang time aku dah mula nak move on . aku dah mula perlahan-lahan buang nama kau . aku dah mula lepaskan kau dengan redha . 

tapi kau datang kat aku , buad aku rasa kaku . tak berganjak satu step pun . kau bagi aku harapan . tapi aku selalu takut sebab takada siapa sokong aku dari belakang . sumpah aku takut kena balik . aku takut nanti kalau aku terlanjur sayang kau pastu kau buad lagi even kau dah janji . 

aku rasa kosong . aku tak rasa excited macam dulu . tapi aku lebih dengan perasaan takut yang amat sangat . aku takut kau buad lagi and buad aku down balik . seriously , aku still sayang kau even kau dah buad aku mcm nie . kenangan kita yang buad aku lemah mcm nie .

aku sayangkan 11bulan kita , aku sayang kenangan kita . aku hargai kau , sayang kau , cinta kau , rindu kau , kebaikkan kau , hubungan kita and benci kau . aku hargai semuanya . sebab aku sayang kau lagi :'( 

aku harap sangat ada keajaiban datang . aku harap sangat Allah tunjukkan aku jalan yang sepatutnya aku ambil . aminnnnnnn ~

<< Older | Newer >>

Bonjour Fellas *_*




Bonjour fellas! Welcome to my Entries..Thanks for visited..Know all about About..nice to meet you. I love my Friends and my family..


Talking Talking *_*




Credits Section *_*

Skins : Aina Syaza
Helped Moha
Image : We Heart it
Best view : Google Chrome


Copyright 2012. All right reserved by SUESMSL. Power by Blogger