+Follow | Dashboard
//Pretty-Licious

Buad Pengakuan
Saturday, October 22, 2011

ASSALAMUALAIKUM

okay first , please hargai keputusan saya bila korang ada yang tak puas hati . please sekali lagi , hargai keputusan saya :) then second , jangan sakit hati atau pun meluat bila dah habis baca entry nie . tak pasal ada yang mengamuk masam muka dengan saya . tak pasal ada yang kena maki kan ~ 

act Suriyati Samsul dah couple balik dengan Daniel Dfeedkazi aka Addie Danial . ye ye , anak Nik Haris tu . entah lah kenapa hati nie tak boleh benci dia . mulut je cakap benci tapi hati cakap sayang . susah kau nie sue , parah parah ! cuba korang kat tempat aku . apa korang buad ? sama tak macam aku buad nie . memang ye memang masa dia tinggalkan aku , aku dah set nak lupa kan dia . tapi bila makin lama aku cuba , makin rindu weyh . makin lemah aku . 

dia cakap perempuan lain jaga dia tak macam aku jaga dia . dia cakap dia sayang aku . dia cakap sebenarnya dia tak pernah serious pun dengan perempuan lain . sumpah , aku tak tahu nak cakap apa . hati aku memang betul-betul sakit bila dia tinggalkan aku sebab perempuan lain time tu . dia yakin kan aku . dia cakap dia tak tahu kenapa dia buad aku macam tu dulu . korang semua bila tahu cerita sebenar confirm cakap aku perempuan paling bodoh sebab terima dia balik lepas banyak kali dia sakit kan aku . tapi korang tak akan pernah tahu apa yang aku rasa bila korang tak pernah rasa apa yang aku rasa . 

sebelum aku terima dia , aku tanya kawan-kawan aku . tapi semua cakap JANGAN cuma dayah je yang cakap IKUT KATA HATI . hati aku cakap , aku sayang dia . hati aku cakap aku nak dia balik . sebenarnya , aku dah berhenti berharap kat dia lepas tengok dia bahagia dengan perempuan tu . tapi bila dia datang balik , bawak beribu harapan . aku berharap balik kat dia . sakit kat hati tu memang ada . memang susah nak maafkan semua dia buad kat aku .

tapi bila lepas terima dia , dia jadi addie yang lain . dia caring loving sweet baik jujur and semua yang baik ada kat dia . dia bagi aku semangat setiap kali sebelum aku pegi sekolah untuk perang pegi PMR . seriously , aku rasa takut untuk hilang dia lagi buad kali kedua sebab perempuan lain . sampai sekarang aku harap dia akan setia dengan aku sampai bila-bila . macm janji dia kat aku , berhenti sakitkan hati aku and berhenti lukakan hati aku lagi :')

aku harap sangat , semua kawan aku terima dengan keputusan aku . sejujurnya , aku bahagia dengan dia even aku selalu menangis untuk dia . sekian terima kasih , suesmsl .



<< Older | Newer >>

Bonjour Fellas *_*




Bonjour fellas! Welcome to my Entries..Thanks for visited..Know all about About..nice to meet you. I love my Friends and my family..


Talking Talking *_*




Credits Section *_*

Skins : Aina Syaza
Helped Moha
Image : We Heart it
Best view : Google Chrome


Copyright 2012. All right reserved by SUESMSL. Power by Blogger