+Follow | Dashboard
//Pretty-Licious

don't judge me
Monday, October 10, 2011

assalamualaikum,

don't you ever judge me like you know me better . eh aku takkan mention nama kau and siapa kau . biar rasa sendiri salah sendiri :) aku diam je bila kau dok bukak mulut kau cakap ini itu ini itu . aku buad-buad tak tak tahu macam aku takada perasaan en .

orang pijak aku , maki aku , kutuk aku , macam orang tu betul-betul kenal aku kan . macam dah lama gila kawan dengan aku . macam dah arif ah dengan perangai aku . HELL-o aku pun macam manusia lain . ada kekurangan dan yang pasti ah sama macam kau tak pernah lepas dari buad kesalahan en ? lain lah kau tak mengaku yang kau ada buad salah . -looser-

aku memang mementingkan diri sendiri . ye MEMANG . i'm beautiful my own way . please ahh , don't be jelly to much hokay -perasannya-

aku boleh buad mulut lagi pedas dari kau . aku boleh je macam kau tapi fikir kau kawan and kau pun sama macam aku en . takpe lah , terpulang orang nak nilai aku macamana sebab orang lain berhak . tapi i bet , addie and team lesbo kesayangan aku je tahu macamana aku .

so please , sebelum cakap tu biar bertapis . jangan sampai orang pandang serong macam kau je lah yang betul kau je lah yang baik kau je lah en . kau je . agak ah ~so please beware . behave . take care . boii

#sorry entry keterlaluan

<< Older | Newer >>

Bonjour Fellas *_*




Bonjour fellas! Welcome to my Entries..Thanks for visited..Know all about About..nice to meet you. I love my Friends and my family..


Talking Talking *_*




Credits Section *_*

Skins : Aina Syaza
Helped Moha
Image : We Heart it
Best view : Google Chrome


Copyright 2012. All right reserved by SUESMSL. Power by Blogger