+Follow | Dashboard
//Pretty-Licious

Freeeeeeee To The DOMMMMMMMM !
Monday, October 10, 2011

assalamualaikummmm ,

hoyeah ! cer try tengok muka hodoh atas tu . kegembiraan lepas dari penjara buku ~ wohooo ayat dia kemains kauu . aha . act kan sepanjang minggu PMR nie aku cam gampang sikit . bila kena suruh and tersedar yang esok sebenarnya tak habis lagi PMR baru lewww tergedek-gedek macam itik buad latihan , baca buku semua .

anddddddddddd , sumpah aku cakap . otak sampai tepu . bila muat lagi , masuk lah . bila dah tepu , aku cari sasaran aku . hahaha , siapa lagi kalau bukan Mr.Boyfriend aku :P ngeh ngeh . seriously kalau gagal aku tak tahu nak cakap apa aahh . BM dia susah weyh ! ayat zaman bila entah dia pakai en .

so what ever . yang dah lepas biar dia pergi mcm tu je . sekarang cuma perlu banyak-banyak berdoa pasal result pulak . act biar ah result tu dulu . takyah fikir sangat . now , rest kepala hotak lu ennn . hihihi

tadi dak-dak kelas bakti cakap nak buad jamuan party rock anthem party freedom untuk kelas ~ ada BBQ . ahaaaaaa , best nyaaaa . lama dah tak bersuka ria gila-gila punya . then baju kelas pun dalam pemprosesan . tee kelas mira support . konon taknak bagi tahu siapa yang support en . hahaha .

rasa macam ada banyak benda lagi nak cerita . tapi aku dah lupa . haha , nanti lah . ada banyak masa lagi en nak update blog :P hehehe . so k boii !

<< Older | Newer >>

Bonjour Fellas *_*




Bonjour fellas! Welcome to my Entries..Thanks for visited..Know all about About..nice to meet you. I love my Friends and my family..


Talking Talking *_*




Credits Section *_*

Skins : Aina Syaza
Helped Moha
Image : We Heart it
Best view : Google Chrome


Copyright 2012. All right reserved by SUESMSL. Power by Blogger