+Follow | Dashboard
//Pretty-Licious

girls please understand
Sunday, October 23, 2011
assalamualaikum 

i don't know how to express these feelings . this fer you girls and i'll not mention who the person is . kalau rasa diri tu yang i maksud kan so please , faham apa yang orang rasa . seriously , benda nie sakit sangat tahan lama-lama . 

listen girls , aku tak tahu apa yang korang dapat bila rapat sangat sampai siap panggil sayang-sayang dengan pakwe orang . cuba bagi tahu aku apa yang korang rasa bila korang yang jadi girlfie dia . cuba bagi tahu aku apa yang korang rasa bila tengok hubungan yang korang bina berbulan-bulan dengan susah payahnya then hancur sebab orang ketiga . cuba bagi tahu aku , apa yang korang rasa . 

perempuan tahu yang laki tu ada makwe , tapi buad donno mcm mintak penyepak . siapa tak sakit hati ? aku memang pernah message dengan pakwe orang tapi takada lah lebih-lebih . sebab aku pun ada perasaan rasa serba salah and malu . 

seriously aku penat lah nak berlagak biasa . aku memang buad-buad tak tahu . aku boleh sabar . but please , jangan uji kesabaran aku . suka sangat buad orang marah . rindu pakwe orang , panggil pakwe orang sayang , call pakwe orang malam-malam . taktahu ke pakwe tu nak gayut dengan makwe die ? 

aku selalu doakan , kuatkan benteng kesabaran aku nie . tapi sampai bila ? please , aku tahu bukan aku sorang je yang pernah rasa benda nie . confirm perempuan lain pun pernah rasa . tapi bila dapat perempuan yang terkinja-kinja tu sumpah susah aa nak faham perasaan makwe dia .

please aa , faham . faham perasaan sesama kaum hawa . tak susah . cuma perlu rasa sedar and faham tu je . sorry kalau ada yang terasa . tak ada niat nak sakitkan hati sesiapa . i'm shout what i feel . aku tak rasa bersalah pun , sebab aku yang kena . thank you , assalamualaikum.

<< Older | Newer >>

Bonjour Fellas *_*




Bonjour fellas! Welcome to my Entries..Thanks for visited..Know all about About..nice to meet you. I love my Friends and my family..


Talking Talking *_*




Credits Section *_*

Skins : Aina Syaza
Helped Moha
Image : We Heart it
Best view : Google Chrome


Copyright 2012. All right reserved by SUESMSL. Power by Blogger