+Follow | Dashboard
//Pretty-Licious

i'm weak
Tuesday, October 25, 2011
assalamualaikum 

now i'm feel so bad . i don't know bila lah orang-orang nie nak bagi aku bernafas lega . semaknya kepala aku, Allah je yang tahu mcmana . orang tahu main tunjuk je , bukti takada main tunjuk . lepas tu bila dah tunjuk kat orang yang dia benci sorok belakang orang and guna nama orang . 

ramai orang cakap "asal kau diam je sue? kalau aku jadi kau aku takkan mcm kau" bukan prinsip aku mcm tu . biar lah orang nak cakap aku apa pun . aku cuma nak bernafas lega . aku nak bahagia aku yang dulu . Allah je yang boleh balas semuanya . aku pun sama mcm yang lain . reti sakit hati, reti kecewa and pastinya teringin bahagia macam dulu-dulu dengan addie . 

since blog aku ada mata-mata yang tak puas hati dengan aku , ada je yang tak senang duduk bila aku bahagia , ada je yang macam cacing kepanasan bila nampak entry panas aku dengan addie . aku jadi hilang semangat nak berblogging . aku rasa , before nie aku tak mcm nie . kesimpulannya , life aku dah lain . Allah . 

seriously, bukan seorang yang aku kena hadapi dalam hubungan aku dengan addie . tapi 3orang sekali gus ! tu pun ada lagi yang cuba masuk campur sampai sikit lagi hubungan aku nak runtuh . ya Allah , apa lah bahagianya kalau tengok hubungan pasangan lain runtuh . subahanallah . 

aku nak bahagia aku yang dulu . bahagia aku dengan addie . ye , addie danial . 

addie cakap aku kena ingat satu je . ingat yang dia cuma sayangkan aku SORANG je . ingat yang sayang dia kat aku sebenarnya tak pernah berubah . masalah lepas tu luar kawalan dia . then dia cakap , jangan dengar apa orang lain cakap . dia nak aku dengan dia bahagia mcm dulu . dia taknak sia-sia kan peluang yang aku bagi untuk dia .

aku rasa nak nangis bila dia cakap mcm nie . macamana nak bahagia , kalau setiap kali nak bahagia ada je orang datang then cakap ini itu ini itu panas kan hati addie . sumpah , demi Allah aku tak faham . tak faham kenapa mesti mcm nie . semuanya lain bila ramai yang masuk dalam hubungan aku dengan addie . bagi lah aku bernafas lega sebelum addie berperang tinggalkan aku sebulan . sumpah penat berlagak jadi kuat .

maaf lah , aku luahkan apa yang aku rasa . tak puas hati ? boleh tinggal pesanan kat shoutbox JANGAN LUPA LETAK NAMA okay . tak pasal ada entry haters dua pulak . k dah , assalamualaikum .

<< Older | Newer >>

Bonjour Fellas *_*




Bonjour fellas! Welcome to my Entries..Thanks for visited..Know all about About..nice to meet you. I love my Friends and my family..


Talking Talking *_*




Credits Section *_*

Skins : Aina Syaza
Helped Moha
Image : We Heart it
Best view : Google Chrome


Copyright 2012. All right reserved by SUESMSL. Power by Blogger