+Follow | Dashboard
//Pretty-Licious

Sorry Sorry Sorry And Sorry
Sunday, October 2, 2011
assalamualaikummmm,

ehemmm , ehemmm ! hokay . entry nie mungkin yg terakhir and lepas tu seminggu takakan dirawat , di jenguk , di upgrade dan segala macam DI yg sewaktu dengannya . sebab tuan blog SUESMSL akan berperang . perperangan yg sangat dasyat ye kawan-kawan . boleh sampai mati taw \k tu tipu/ emm , sebab kredit tak ada so tak boleh nak hantar msg kat semua org yg rapat dgn aku . jadi kat sini pun boleh lahh ~ so okay , start :

To My Girls : mira pipp nadh daya lanie niena kembar anis and semuanya lahh . sorry kalau aku ada buad salah . terguris hati ke . mulut mcm gampang ke . tercakap bodoh bangang babbir sial and semuanya yg kasar-kasar tuu . sorry kay :') and mira nadh niena pipp kalau terRABA lebih-lebih tu sorry lahh . suka-suka je tu haha . sorry and sorry kalau ada terkecilkan hati korang . aku kalau boleh taknak ada dosa dgn korang yg boleh buad korang sumpah aku tak lulus pulak PMR nie . kita belajar sama-sama kita berjaya sama-sama okayy :D me loves you guys . good luck PMR !

To Flat Members : emm , ramai sangat kawan kat flat nie . jadi untuk semuanya lahh . tak payah sebut nama . sorry kalau aku ada terkasar ke termencarut lebih ke segala TER lah . sorry kayy . thanks korang untuk belanja aku , kawan dengan aku , jadi teman gelak aku and what ever lah . thanks okay . so sorry untuk semua salah aku . wish me luck and Mimi Ada Ajlaa do the best PMR okay :D me love you !

To Cik Biela & suaminya Adam : sorry kalau sue ada buad salah . ada terguris hati . ada terkecilkan hati . semuanya mungkin tak sengaja . yang baik dtgnya dari allah dan yang buruk tu dtgnya dari sue :) doa yang sue perlukan dari kamu berdua :) and sue doakan korang dua kekal sampai bila-bila okay . jadi maafkan sue untuk semua salah sue . terima kasih

To Mr.Addie : i don't know what to say . hmmm , okay i dah maafkan semua salah you kat i . sebab mmg i taknak ada simpan dendam sebab i takut nanti i tak boleh jawab PMR . thanks fer stay with me and teach me to stay strong like you . sorry for all my wrongdoings . pray fer me and wish me can do :') i cuma perlukan doa you untuk i . tu je :) and i swear for the rest of my life takkan ada lelaki yg boleh gantikan 11bulan kita . i promise . so again , sorry kay . thank you my love .

To Mr.Fami : okay encik fami . sorry kalau pernah / ada / cuba sakitkan hati kau . sorry kalau buad kau marah / rimas / menyampah r what so ever selama kita kenal nie , sorry k . thanks fer chilling me up bila aku rasa down . thanks fer advise me . thanks bagi aku kata-kata semangat masa aku tgh heart broken haritu . thanks and sorry untuk semuanya . so all the best for our examination i'll pray fer you and pray fer me too , okay abang besar :D

To A N : okay , if siapa yg tahu masalah aku . automatic tahu siapa AN nie . so okay , i dah maafkan semua salah you and sorry untuk semua salah i . and i pun cuma perlukan doa dari senior macam you . i takkan simpan dendam lagi sebab dendam tu buad semak kepala . i dah anggap semua masalah kita yg dah lepas tu mcm angin . thennnn , you sendiri yg cakap kalau jodoh takkan kemana aite ? so please terima lah segala yg terjadi . so nothing to say sebab i dah lupa kan semuanya bygones be bygones . and yaa sorry for all my bad attitude . pray fer me okay :') thank you .

To Facebook Friends : yang nie untuk siapa yg rapat dengan kita and musuh dengan kita . wahh kemain . hahaha . so siapa yg kawan dgn saya di Facebook sorry for my bad attitude okay guys . pray fer me :)

To Bloggers : and yeah awesome bloggers ! siapa yg suka blogwalking kat blog buruk suesmsl nie thank you sangat-sangat kayy . and sorry kalau ada entry / ayat / sindiran yg buad korang-korang terasa . sorry sangat-sangat okay :) thanks for my awesome followers and sorry for everything :) me love you guys :D

and last , my family . i love you all . sorry mak ayah kakak adik . doa dan restu korang sangat-sangat di perlukan untuk anak perempuan terakhir dalam family nie untuk menempuhi peperangan . teringin sangat nak buad korang bangga ada anak / kakak / adik mcm aku :'D hahaha , insyaAllah i'll do the best . thanks ayah prepared barang sekolah . thanks mak teman kakak belajar . thanks kakak sebab bagi nasihat . and thanks adik sugi bawak air yassin untuk kakak :D i really-really love all of you . forever and always .


and okay done . sorry kay guys :) me love you much okay . haters / anon / stalker sesungguhnya korang pun awesome sebab buad hidup aku jadi banyak cerita . aku maafkan semua salah korang :D tak baik dendam / dengki kat orang nie taww . hihi . so k thats all . boiii !


Lots Of Love
suesmsl

<< Older | Newer >>

Bonjour Fellas *_*




Bonjour fellas! Welcome to my Entries..Thanks for visited..Know all about About..nice to meet you. I love my Friends and my family..


Talking Talking *_*




Credits Section *_*

Skins : Aina Syaza
Helped Moha
Image : We Heart it
Best view : Google Chrome


Copyright 2012. All right reserved by SUESMSL. Power by Blogger