+Follow | Dashboard
//Pretty-Licious

again and again
Saturday, November 5, 2011
assalamualaikum 


malas ah nak cerita banyak. cakap aku poyo. tapi suka. betapa bahalul bin bendul dia nie.
lantak ang lah. nak cakap apa pun. kesah 8 haku~
lepas nie haters nie tulis pape kat shoutbox aku, aku print screen je. 
yelah, shoutbox aku kan tertutup. cuma aku yang tahu apa ada dalamnya.
so sekarang nak share dengan semua followers aku :)
sila-sila. perhatikan. ada macam ayat siapa-siapa yang korang kenal?
aku sure kenal siapa :P hehe
so k tu je, bye assalamualaikum.

jangan ingat aku tak tahu leww awok siapa k haters :) tinggal serang je sekarang nie. tunggu k?

<< Older | Newer >>

Bonjour Fellas *_*




Bonjour fellas! Welcome to my Entries..Thanks for visited..Know all about About..nice to meet you. I love my Friends and my family..


Talking Talking *_*




Credits Section *_*

Skins : Aina Syaza
Helped Moha
Image : We Heart it
Best view : Google Chrome


Copyright 2012. All right reserved by SUESMSL. Power by Blogger