+Follow | Dashboard
//Pretty-Licious

Everything I need
Monday, November 21, 2011
ASSALAMUALAIKUM


maaf lah this entry will be annoying and fucking shit story. so nevermind, awak boleh close tabs than okay bye. so okay i start. sorry lah, aku tahu aku takpernah sempurna. satu hari tanpa addie dah sedar kan aku. betapa pentingnya orang sekeliling aku. betapa pentingnya menghargai dan dihargai . 

aku bukan cerewet dah jenis yang memilih. orang nak berkawan dengan aku, aku okay than yang selayaknya berkawan dengan se muhrim dengan kita. bukan berlagak tapi itu pesan mak ayah aku. listen, aku ada pendirian dan yang pasti aku selalu pegang pendirian aku tu. aku bukan jenis suka berkawan dengan ramai lelaki then pas pas number phone. aku setia cara aku. bukan jenis aku nak layan semua lelaki. biar lah orang cakap "friends kau kat facebook baru ++++ ? sikitnya?" aku langsung tak kesah. kalau boleh kat facebook tu orang yang aku rapat je ada. 

aku tak retis macam kau. siap ada page kat facebook. aku tak retis macam kau ramai yang like status kau. aku tak retis macam kau yang ada beribu friends kat facebook. aku tak perlukan semua tu. sebab dunia semakin goyang terlalu rapuh. bilabila je kalau Allah nak runtuhkan pasti dan sangat pasti. kerana kuasa semua kat tangan Allah. tak perlu tunjuk kau ada segalanya. tak perlu masuk dalam rumah tangga orang klau kau tahu itu boleh memudaratkan reputasi kau. 

apa yang aku nak cuma orang yang betul betul ikhlas ada sebelah aku and selalu ada untuk hibur aku. duduk sama sama dengan aku cerita apa pun kongsi sama sama. aku muak dengan perangai orang yang cuma pura pura baik dengan aku. sangat muak. aku tak harapkan apa apa. aku cuma harapkan kawan yang setia. yang terima aku apa ada nya. 

aku percaya pada diri aku. aku selalu ikut kata hati bila aku betul betul yakin dengan gerak hati aku. and alhamdulillah syukur, aku bahagia macam nie. dengan hidup macam nie. semoga Allah berkati semuanya yang aku cakap, lakukan dan minta. amin. assalamualaikum


<< Older | Newer >>

Bonjour Fellas *_*




Bonjour fellas! Welcome to my Entries..Thanks for visited..Know all about About..nice to meet you. I love my Friends and my family..


Talking Talking *_*




Credits Section *_*

Skins : Aina Syaza
Helped Moha
Image : We Heart it
Best view : Google Chrome


Copyright 2012. All right reserved by SUESMSL. Power by Blogger