+Follow | Dashboard
//Pretty-Licious

The Fact
Saturday, November 12, 2011
Assalamualaikum

oh hai readers :) so meet me again ya. tadi time tengah-tengah bosan tu rasa macam nak update blog. tapi tak tahu nak cerita apa. huihui. so tiba lepas solat tadi tengah lipat telekung teringat pasal FACT pasal aku. rasa-rasa korang nak tahu tak apa? haha. gedik ah sue.


  • penggemar novel. siapa suka jugak?! senyum cepat! haa, okay comel! tapi sayangnya tak reti sangat jaga novel :( so bad ~ siapa ada novel post kat sue. bosan kat rumah takada buad pape. 
  • aku setia . setia setia ! aku takkan layan sangat jantan lain sebab addie dah treat aku . so aku dah terbiasa. biar leww aku tak famous antara kalangan kawan aku yang hot-hot tu. laki handsome semua kenal dierang :P
  • aku cepat menangis kalau addie tak contact aku. ==' yes kau kena percaya tu. kadang addie kata mengada. kadang dia kata "tak boleh faham org busy ke?" kalau dia cakap mcm tu aku rasa taknak stop menangis. 
  • aku cepat pening kalau tengah serabut. lagi-lagi kalau aku ada problem pastu tambah lagi satu problem. Ya Allah, rasa nak sepak-sepak je orang yang cari pasal dengan aku time tu. hahaha. 
  • aku senang memaafkan tapi tak senang lupa apa yang orang tu buad kat aku. seriously, sampai mati lah aku akan ingat apa yang jadi. memang aku cuba nak lupakan semuanya. tapi benda tu sakit sangat. nak buad macamana kan?
  • so friendly. tak caya? sudah. haha. tak seriously, aku friendly dengan orang yang memang friendly jugak. lagi-lagi kalau dapat kawan yang sama perangai dengan aku :)
  • bila aku sakit hati dengan orang lain. tengah marah dengan adik ke dengan mak ke. tapi bila addie dah gunakan kuasa sweet dia. confirm lepas tu tak marah dah. hahaha. tapi kalau gaduh dengan addie, memang mood aku selalu silent please pastu buad muka blurr. 
  • aku suka letak masalah luar sekolah depan pintu pagar sekolah. eh boleh eh? ah lantok. yang pasti aku macam tu. rugi leww kalau kat sekolah moody. kawan tengah sakan gelak kita buad muka rasa cuka. kat sekolah lah tempat untuk lupakan masalah luar sekolah.
  • pipp kata kalau nak keluar dengan aku pegi hangout sana sini mcm rosmah mansur. kena buad temu janji dulu baru boleh. kalau tak harapan nak jumpa muka aku time cuti sekolah. haha. aku sangat malas keluar rumah. sebab aku tahu mak ayah aku tak suka :)
  • benci orang tipu. like emmmm, dia cakap gempak ah en tapi takda pun. tak buad pun. konon en cari perhatian. pastu dia cerita ini itu ini itu macam benda tu jadi pulak. padahal tak. sumpah rasa macam Ya Allah ampunkan lah dosa dia. amin. 
  • and last sekali ~ aku sayang addie. hahaha. fact ah tu. setahun kot couple :P . bukan dia sorang k. mesti lah kawan-kawan aku. lagi-lagi classmate. Ya Allah rindunya. tinggi menggunung kau tahu. nanti tahun depan semua kelas lain-lain :( sayangnya aku kat 3Bakti aku ~

so tu je dah lah eh? kalau banyak-banyak kang ada yang meluat kang. rasa macam menjengkel kan tu. boleh dah boleh close tab. terima kasih tau datang singgah blog beliebers nie :) muehehehe. bye, assalamualaikum.

<< Older | Newer >>

Bonjour Fellas *_*




Bonjour fellas! Welcome to my Entries..Thanks for visited..Know all about About..nice to meet you. I love my Friends and my family..


Talking Talking *_*




Credits Section *_*

Skins : Aina Syaza
Helped Moha
Image : We Heart it
Best view : Google Chrome


Copyright 2012. All right reserved by SUESMSL. Power by Blogger