+Follow | Dashboard
//Pretty-Licious

Hati Yang Gembira :- 1st Years Anniversary Contest
Saturday, November 5, 2011
assalamualaikum 


okay hai readers and stalker . ahhh , taknak cerita banyak . sebab lepas nie banyak benda nak buad . jadi untuk jaga hati followers saya join dia punya tag . rasanya banyak dah contest aku join . but tulah . takada nya nak menang lagi . sekali je aku join haritu terus menang . lepas tu aku dah agak dah confirm susah nak menang lagi . hahaha , k so whatever . thank you miss kinah -i don't know her name =='- sebab tag sue :) and siapa nak tengok syarat dia just click banner tu okay . 

act 05 anniversary aku dengan addie . not 1year act . but 1year 1month :) mula-mula banyak jugak halangan dia nak sampai 1y 1m nie . tapi alhamdulillah , bak kata addie kalau takada rasa bertolak ansur takadanya nak kekal lama . so susah sangat sebenarnya nak jaga . tapi bila kita tak pernah lupa Maha Cinta . insyaAllah semuanya akan berjalan dengan lancar . ye idokk ? 

and aku pun dah over excited sampai mak dah jerit2 dah tu . hahahaha . so guys , apa lagi tengok2 ? join ah . syarat2 dia mudah dan sangat senang . and i tag :


okay i'm done :)

<< Older | Newer >>

Bonjour Fellas *_*




Bonjour fellas! Welcome to my Entries..Thanks for visited..Know all about About..nice to meet you. I love my Friends and my family..


Talking Talking *_*




Credits Section *_*

Skins : Aina Syaza
Helped Moha
Image : We Heart it
Best view : Google Chrome


Copyright 2012. All right reserved by SUESMSL. Power by Blogger