+Follow | Dashboard
//Pretty-Licious

I'm Freakin Tiredooo
Monday, November 7, 2011
Asslamualaikum 


you know what. yes you don't know. okay assalamualaikum readers. so how are you? me? no i'm not in good condition. entah lah. sampai bila lah hati nie boleh lupa masalah lepas-lepas kan. sue selalu berdoa lapangkan dada nie and redha je apa yang jadi. sebab jalan cerita hidup sue dah di tulis oleh-Nya. tapi tulah, selalu takdapat terima kenyataan. menangis dan menangis. orang cakap "woi sue! orang yg buad kau menangis tengah bahagia! takkan kau diam cuma menangis?!" i already told, bukan prinsip aku berdendam. sumpah demi Allah aku dah maafkan semua salah orang yang jahat dengan aku. tapi luka yang dia buad yang dia toreh, sampai sekarang terasa lagi. and bila ingat, automatic air mata jatuh.

memang penat. lantak lah apa pun yang dierang nak cakap. aku penat sangat nak fikir. berlagak baik depan orang lain tapi sebenarnya merendah kan aku. semoga Allah merahmati mereka dan berkati semua yang mereka lakukan. kenapa setiap kali kita bercakap pastinya orang fikir negative. bila aku dengar org tengah rendahkan aku bagi tahu kat semua yang buruk pasal aku. aku aminkan semua yang dia rendahkan tu. and aku berdoa "ampunkan lah salah hamba pada mereka". yelah, aku kan kolot. budak lagi. jadi apa yang aku cakap semuanya salah. jadi perlu aku melawan? perlu aku mengadu? perlu aku balas? rasanya tak. sebab mereka menilai aku bukan ikut hati. tapi perasaan :) 

aku mintak maaf semua ayat aku ada menyidir, ada menyakitkan, ada buad yang lain terasa and sakit hati. orang kalau dah dengki dengan aku, nak mintak maaf beribu kali pun confirm dia anggap kolot :) haha, subahanallah sue fikir jauh betul. aku takada musuh. dengan semua orang aku baik. aku tak tahu lah kalau cara aku marah kawan-kawan karib aku buad yang lain terasa.

so i'm off. sorry for everything. assalamualaikum.


<< Older | Newer >>

Bonjour Fellas *_*




Bonjour fellas! Welcome to my Entries..Thanks for visited..Know all about About..nice to meet you. I love my Friends and my family..


Talking Talking *_*




Credits Section *_*

Skins : Aina Syaza
Helped Moha
Image : We Heart it
Best view : Google Chrome


Copyright 2012. All right reserved by SUESMSL. Power by Blogger