+Follow | Dashboard
//Pretty-Licious

sorry guys
Friday, November 11, 2011
assalamualaikum 


okay first, sorry guys. kalau aku tak buad macam nie. sampai bila-bila lah entry aku sikit je. aku penat ah nak tahan-tahan. penat+sesak dah dada aku nie. seriously, kebelakangan nie aku takada privacy langsung! ye LANGSUNG TAKADA! and i feel like, Ya Allah tak puas lagi ke diaorang nie? tahan je hati nie. sabar jelah yang mampu. memang tembok hati nie rasanya dah rapuh sangat. sangat sangat rapuh. tapi aku memang takkan stop berdoa biar tembok hati aku nie tetap kukuh. 

aku tahu, aku sedar aku memang tak pernah sesempurna macam perempuan lain addie. tapi tak boleh ke kau fikir sikit je perasaan aku. tak banyak. sikit je. aku pegang semua janji kau. mana kau masa mula-mula kejar aku dulu? mana semua janji kau addie? mana?! kau nak tahu apa masalah aku? masalah aku sejak perempuan tu muncul dalam hidup kau, HATI AKU TAK PERNAH TENANG. boleh kau jelas kan kat aku apa perasaan kau kalau kau kat tempat aku?! boleh?! takk! kau takkan pernah boleh jelaskan! 

aku cuba lupakan semuanya. aku cuba ikhlas kan semuanya addie. tapi ada kau tahu macamana seksanya rasa dia? takk. kau tak pernah tahu. perlahan-lahan aku buang semua sikap negative aku yang kau tak suka. aku cuba jadi yang terbaik untuk kau. hari-hari aku berdoa yang aku mampu hadapi semuanya. and aku selalu berharap Allah dengar semua doa aku. apa ertinya aku kat hati kau addie? kenapa kau berjanji lepas tu kau lupa semua janji tu? kau tahu, kau buad macam tu kau dah HANCURKAN HATI AKU

aku cuma taknak kau ada pape lagi hubungan dengan perempuan tu. itu je addie. itu je harapan aku. ya Allah. aku dah korbankan macam-macam untuk hubungan kita. takkan kita nak macam nie terus addie? aku nak kita bahagia. macam sebelum perempuan tu muncul dalam hidup kau. aku berharap untuk itu dan takkan pernah berhenti berharap. 

aku sayang kau addie danial. ye, aku sayangkan kau terlalu sayang.  


<< Older | Newer >>

Bonjour Fellas *_*




Bonjour fellas! Welcome to my Entries..Thanks for visited..Know all about About..nice to meet you. I love my Friends and my family..


Talking Talking *_*




Credits Section *_*

Skins : Aina Syaza
Helped Moha
Image : We Heart it
Best view : Google Chrome


Copyright 2012. All right reserved by SUESMSL. Power by Blogger