+Follow | Dashboard
//Pretty-Licious

WTH?!
Saturday, November 12, 2011
Assalamualaikum 

hah? ada orang rendah-rendah kan aku?! apasal pulak dengan life aku?

WHAT?! bila pulak aku macam tu? then bila pulak aku sebok cakap -tutttt-tuttt- kat dia?

dia siap mention nama aku?! lagi ah. hah?! dia cakap aku cemarkan nama dia?
dia cakap aku macam tu?!

subahanallah. mengucap mengucap. bila lah aku buad semua yang dia cakap tu. ish ish. 
ampunkan hamba Ya Allah.

but okay. do i care? biar lah dia nak cakap apa. yang pasti aku tak macam dia.
aku tak berlagak baik. tak berlagak alim :) and aku tak masuk dlm life rumah tangga orang, peace

apa yang manusia lihat sekarang, apa yang manusia tengok kat diri aku bukan yang sebenarnya aku.
sebab aku simpan semua rasa sakit aku dalam-dalam. biar aku dengan Maha Pencipta aku yang tahu :)

so aku tak kesah. aku akan tetap senyum. aku tetap maafkan salah silap mereka.
aku tetap dengan addie and akan jaga dia mcmana janji aku kat dia dulu.
aku tahu bahagia aku ada kat depan. cuma aku kena sabar je :)


okay, jangan menyampah. sebab aku comel sangat. bhahahaha, perasan much :P bye assalamualaikum


<< Older | Newer >>

Bonjour Fellas *_*




Bonjour fellas! Welcome to my Entries..Thanks for visited..Know all about About..nice to meet you. I love my Friends and my family..


Talking Talking *_*




Credits Section *_*

Skins : Aina Syaza
Helped Moha
Image : We Heart it
Best view : Google Chrome


Copyright 2012. All right reserved by SUESMSL. Power by Blogger