+Follow | Dashboard
//Pretty-Licious

Biasa lahh
Sunday, December 11, 2011
ASSALAMUALAIKUM

#well bro, i know i'm too ohsemmm, please sediakan baldi. haha

WELL DIK, awak tahu awak annoying ? okay you must know that. thank you. so okay, budak-budak. eheh, aku pun budak lagi ==' biasalah. gaduh-gaduh status perkara yang sangat normal. dulu lah dulu. tapi tak tahu lah sekarang wujud lagi. lawak gila bila kita update status pasal orang lain lepas tu orang lain terasa then terjadi lah maki memaki, fitnah menfitnah, gaduh sana sini. waish, teruknya. hahaha

ehem, then ai paling benci bila ai update status then orang lain terasa. macam kau sorang je ada account and kenal aku ==' then nanti mula lah terasa, sakit hati, apa semua. malas je nak ungkit kisah lama. kang ada yang meraung tak habis en. hahaha, annoying sue. jadi kesimpulannya bak kata addie, jangan masuk campur and cepat terasa. mana tahu dia tengah cerita pasal lain ke kan?

aku happy go lucky je. kena marah dengan addie still boleh chill gelak-gelak dengan dia, terbaca kisah lama dia dengan tuttttttttttt pun aku boleh chill lagi. huk alohh sue, bygones be bygones ah enn :) so saya mengart sebenarnya sekarang. biasa lah.... hahha. k bye, assalamualaikum. 



<< Older | Newer >>

Bonjour Fellas *_*




Bonjour fellas! Welcome to my Entries..Thanks for visited..Know all about About..nice to meet you. I love my Friends and my family..


Talking Talking *_*




Credits Section *_*

Skins : Aina Syaza
Helped Moha
Image : We Heart it
Best view : Google Chrome


Copyright 2012. All right reserved by SUESMSL. Power by Blogger