+Follow | Dashboard
//Pretty-Licious

I'll miss you two thousand eleven
Saturday, December 31, 2011
ASSALAMUALAIKUM


hai semua!!! Ya Allah harini hari terakhir dalam tahun 2011 *mulut terlopong* serious ni dah nak 2012?! SERIOUS KE NI WEHH?! sumpah tak percaya gila. sebab..... rasa macam baru je rasa form 3... rasa macam baru je amik PMR..... rasa macam baru je pegang result PMR... rasa macam..... ya Allah cepat nya masa berlalu.... *sadface.jpg* jap jap! sebelum kita pergi jauh lagi kan.... "siapa rindu sue, sila lah cakap. jangan segan tau" ahaha , cam gampurnks je. takada lah, gurau je tu. so okay sambung *seriousface.jpg*


new memories
new pains 
new day
new hope
new chance
new friends
new troubles 
new challenges 

nanti semuanya serba NEW serba BARU.... sebabnya... nanti naik form 4... belajar benda baru... kelas lain-lain dengan kawan... cikgu baru... emmmm... sedih sangat k. sangat sedih... i admit, sayang gila dengan 2011. sayang gila-gila ahhh. klau nak cerita apa yang jadi dalam tahun ni memang panjang ah en cerita dia. kalau buat novel pun rasanya nangis-nangis korang baca. hahaha. kenapa nak kena nangis? yelah, nangis terharu, nangis sedih, nangis bahagia. k annoying. 

2012 semua buat azam baru. semua cakap kat satu dunia tentang azam masing-masing. azam aku, biar aku sorang tahu azam aku :3 siapa kenal aku then tahu aku berubah lain je. tulah azam aku. hehehe. nanti dah masuk new year kan, aku janji aku buat blog aku ni selalu ceria. insya Allah. nanti kan leww ye kemunculan baru saya. hohoho. so okay, btw siapa yang masih dalam gelaran budak sekolah "selamat kembali ke sekolah" hahaha. siapa yang dah tu, tahniah lah ye tapi tapi! bersedia lah anda dengan keputusan SPM hahahaha *evil laugh* k dah sampai situ. kbye, assalamualaikum


<< Older | Newer >>

Bonjour Fellas *_*




Bonjour fellas! Welcome to my Entries..Thanks for visited..Know all about About..nice to meet you. I love my Friends and my family..


Talking Talking *_*




Credits Section *_*

Skins : Aina Syaza
Helped Moha
Image : We Heart it
Best view : Google Chrome


Copyright 2012. All right reserved by SUESMSL. Power by Blogger