+Follow | Dashboard
//Pretty-Licious

JaySon
Friday, December 2, 2011
ASSALAMUALAIKUM

hai guys. okay dop tittle tu? nak tahu siapa? okay jap lagi saya bagi tahu siapa. eh jap jap. BACA NIE DULU! jangan menyampah pulak tau nanti bila dah tengok. janji kay? taknak? aaahhhh! janji dulu! cepat! emm, okay. janji. ingat eh jangan menyampah pulak lepas tengok nie. okay lahh.

nie abang aku, lain mak lain bapak lain agama. 
asal? bengang? tahan aa kawan. haha

aku suka bieber since tahun lepas. mula-mula adore biasa je. then tiba pipp pulak hard fans dia. selalu sangat pipp share gambar dia kat aku. aku pun apa lagi. tambah adore ah kat dia. sampai addie pun aku cakap mcm bieber suara dia. haha, paling tak boleh blah. tapi sekarang suara dia lain gila-gila ah. makin best :) then pernah ah benci dia dulu. tp terminat dia balik bila dia keluarkan lagu baru. semuanya best-best :P 

nie adik aku, lain mak ayah juga lain agama.
asal? jealous? cool ah kawan. hahaha

minat budak kecik greyson nie bila tengok video clip dia kat youtube. oh gila, awesome sangat budak nie ==' then kat twitter dia ada cakap. malaysia is the best kehkehkeh. tambah leww peminat dia. pernah sekali tu farhah ada ter bluetooth gambar addie kat phone aku. dia cakap "aku ingat kan greyson tadi" hahaha. geli? tahan aa kawan. aku tahu kau jealous :P yang bestnya suara dia lagi matang dari bieber. omaigadddd!

well, aku anak tengah en. hahaha

jadi gabungan yang aku buad untuk dierang dua nie JaySon woah, best nya lah kan? haha. dah cakap. jangan bengang tengok. see muka? berkerut dh kening tu. dalam hati "apa function perempuan nie sebenarnya?" takada function pun kak. baca lah entry aku yang over dos ubat nie. tahan aa tahan aa. haha, k bye assalamualaikum

<< Older | Newer >>

Bonjour Fellas *_*




Bonjour fellas! Welcome to my Entries..Thanks for visited..Know all about About..nice to meet you. I love my Friends and my family..


Talking Talking *_*




Credits Section *_*

Skins : Aina Syaza
Helped Moha
Image : We Heart it
Best view : Google Chrome


Copyright 2012. All right reserved by SUESMSL. Power by Blogger