+Follow | Dashboard
//Pretty-Licious

Once Upon Time Ago
Wednesday, December 14, 2011
ASSALAMUALAIKUM

#makcik buta nak lalu~ sila beri laluan

hey hoi hai and emmm apa lagi? okay what ever. so guys, me so boring. ada apa-apa cerita menarik tak? selain cerita shoutmix kena bayar tu? sangat menyusahkan lah ==' act aku sekarang lupa nak cerita pasal apa. jap jap. bagi ai fikir. nanti ai datang, ai cerita balik okay. kejap tau ...

5minute ago......

10minute ago......

25minute ago.......


ahhh! jumpa! lamanya lah kan... but seriously lupa betul apa nak cerita. sebab tak tulis tittle pun sebelum memulakan menaip tadi. okay salah saya. back to the domain. mak cakap kan, kawan nie bila dia susah je cari kita. bila dia dah senang, hamboi. tak ingat langsung kan? so sad.... macam yg jadi kat aku sekarang nie. masa susah cari aku sampai rumah. bila dah senang, cari pasal dengan aku, gaduh dengan aku, burukkan aku kat orang lain. yang paling teruk bukak aib aku! astagfirullah. sudah leww, aku malas nak cakap benda tak penting mcm nie. kbye, assalamualaikum 

#awak saya taknak berharap sangat lah sekarang. sebab bila saya berharap nanti mesti saya kecewa jugak. saya nak awak tahu satu je, saya sayang awak sangat-sangat Nik Muhd Addie Danial 


<< Older | Newer >>

Bonjour Fellas *_*




Bonjour fellas! Welcome to my Entries..Thanks for visited..Know all about About..nice to meet you. I love my Friends and my family..


Talking Talking *_*




Credits Section *_*

Skins : Aina Syaza
Helped Moha
Image : We Heart it
Best view : Google Chrome


Copyright 2012. All right reserved by SUESMSL. Power by Blogger