+Follow | Dashboard
//Pretty-Licious

Tahun Baru
Friday, December 2, 2011
ASSALAMUALAIKUM


well, hai guys. cerita pasal azam baru. yelah. sekarang dah bulan berapa? akhir bulan dalam satu tahun. faham? takk? okay takpe, biar. so okay. hari nak amik result terlalu dekat ye kawan-kawan. and i feel like YA ALLAH..... setiap malam tak berhenti buad solat hajat. nak straight A's kalau lah kalau boleh. tapi tak target pun dapat 8A's. taknak gagal~ taknakkkkkkkkk...

then, azam aku nak jadi berani sikek. means, orang sakitkan hati aku, reti nangis je. ahh, lemahnya kau sue. well, tulah. aku baik dgn orang. orang mana reti hargai. manusia nampak dari sisi keburukkan je. yang baik-baik mana nak pandang. then orang reti kutuk je. entah apa masalah dia. ya, i'm okay.

yelah aku memang tak malu kalau aku cakap aku gila kan addie aku. asal? bengang? tahan aa kawan.. tapi tak bermakna aku terlalu taksub okay. memang dulu life aku pernah hancur sebab masalah dtg dlm hubungan aku dengan addie. but now, aku faham mcmana nak handle dahh. well, belajar dari kesilapan lah kawan.

aku takkan percaya orang cakap "saya backup awak. saya sokong awak." and blablablablabla. semuanya dusta belaka. penat ah dengar orang cakap tapi tak pernah nak maksudkannya. serupa hangat-hangat taik ayam. cakap tak serupa bikin. mcm yang selalu kita dengar "aku nak berubah.blablabla" well guys, kiterang semua tak buta. klau awak nak berubah just keep in silent mood and tunjukkan lah yg korang dah berubah. aku nie haa, entah bila entah nak berubah. tunggu jelah.

bila aku duduk sorang-sorang. termenung sana sini. baca buku. tulis diari. online tanpa buat apa-apa. cop! lari tajuk. okay, baru aku sedar. selama nie aku selalu sangat baik dengan orang tapi orang tu tak pernah nak hargai kebaikkan aku.. takpe kawan, saya okay. berdendam kan jahat? so okay aku takkan berdendam dah. tu azam aku. yelah, dulu aku dendam dengan kau. rasa nak jumpa kau pastu lempang kau laju-laju. asal? tak suka? tahan aa kawan.. haha tapi tu dulu. sekarang azam baru niat baru :)

<< Older | Newer >>

Bonjour Fellas *_*




Bonjour fellas! Welcome to my Entries..Thanks for visited..Know all about About..nice to meet you. I love my Friends and my family..


Talking Talking *_*




Credits Section *_*

Skins : Aina Syaza
Helped Moha
Image : We Heart it
Best view : Google Chrome


Copyright 2012. All right reserved by SUESMSL. Power by Blogger