+Follow | Dashboard
//Pretty-Licious

This....
Wednesday, December 7, 2011
ASSALAMUALAIKUM

me miss you Mr.Addie. and you know what. i'm so bosan. untunglah awak dah habis SPM. k ai rasa nak nangis pulek. and ha ! ha ! me miss my kawan-kawan. too much okay gang.. sorry takdapat join korang pegi mana-mana. i don't why, lebih suka melepak dekat rumah. even hati nie sakit gila dengan problem yang ada. 

so guys, no need to judge me. i've my own life lah. mesti kau ada jugak kan? mesti korang cakap. "kenapa sue macam lain je" ye aku dah lain. pengalaman yang sedarkan aku. lembut sangat aku nie. sekarang aku nak belajar berlagak tak tahu. "tak payah nak jadi stalker lah. nanti klau kau tahu kebenarannya confirm kau tambah sakit hati" and yes, aku cuba tutup telinga mata. Allah ada, for what aku nak gelisahkan hati aku sendiri?

nak rosakkan kebahagiaan aku? welcome ahh. aku percaya pada karma. sekarang aku lagi suka tenangkan diri sendiri daripada luahkan kat siapa-siapa. aku nangis semahu aku. sampai aku rasa lega sendiri. well, tu aku. sorry lah awak, awak salah orang tau. jangan ingat aku diam-diam kucing, aku tak tahu apa yang jadi. aku cuma berlagak bodoh buat-buat tak tahu. lagi bagus, dari tambah dosa marah, maki orang. 


see my face? ada tak tanda-tanda aku kesah? takada kan. jangan berlagak baik, jangan berlagak alim. aku benci tengok perangai kau. menyampah. kau cakap tak serupa bikin. hangat-hangat taik ayam. asal? bengang? sorry lah. blog aku. aku yang buad account nie, aku yang edit blog nie, semuanya hak aku dalam nie. jangan cuba main dengan api. nanti awak menyesal. thank you, assalamualaikum. 


<< Older | Newer >>

Bonjour Fellas *_*




Bonjour fellas! Welcome to my Entries..Thanks for visited..Know all about About..nice to meet you. I love my Friends and my family..


Talking Talking *_*




Credits Section *_*

Skins : Aina Syaza
Helped Moha
Image : We Heart it
Best view : Google Chrome


Copyright 2012. All right reserved by SUESMSL. Power by Blogger