+Follow | Dashboard
//Pretty-Licious

Feelings
Saturday, January 28, 2012
ASSALAMUALAIKUM

#julia memang senyum tknmpak mata

aku tak tahu apa motif aku update ni. tapi yang pasti aku nak jugak update blog before sekolah start. k start ah cerita sue, apa lagiwww?

act aku rasa macam. beruntung gila dohh duduk kat Taman Dato' Ahmad Razali ni. ramai kawan , banyak benda boleh buad. ada netball , ada badminton , ada futsall . like seriously kalau mak ajak pindah mesti aku protes gila-gila sebab aku sayang sangat nak tinggal tempat ni. memang lah kadang julia ira ona semua annoying gila dengan aku sampai aku rasa menyampah. tapi nak buad macamana, korang kan kawan aku.. nak taknak buad-buad biasa jelah. 

bila aku tak tegur korang nanti one day. jangan tanya kenapa tau. aku dah banyak sangat sabar dengan korang. jangan sampai sabar aku dah takada untuk korang. jangan cabar aku. jangan ingat aku selalu diam , aku selalu mengalah , aku selalu nampak lemah . aku diam sebab aku simpan semuanya sampai satu hari nanti aku dah tak boleh simpan.

kbaii, tu je. assalamualaikum :)

<< Older | Newer >>

Bonjour Fellas *_*




Bonjour fellas! Welcome to my Entries..Thanks for visited..Know all about About..nice to meet you. I love my Friends and my family..


Talking Talking *_*




Credits Section *_*

Skins : Aina Syaza
Helped Moha
Image : We Heart it
Best view : Google Chrome


Copyright 2012. All right reserved by SUESMSL. Power by Blogger