+Follow | Dashboard
//Pretty-Licious

For you my lovely stalker
Friday, January 6, 2012
ASSALAMUALAIKUM

hai wakk :) again we meet. emm, aku bukan apa tau. cuma dah tak tahan sangat nak pendam lama-lama. makin lama kau makin melonjak. makin lama aku rasa macam aku ni binatang pulak. yang kamu anggap aku macam takada perasaan. well, manusia. biasalah. 

for you Halimah binti Alih . yes, me mention your name. sebab tu yang awak kutuk saya kat status awak kan? act saya tak stalker but my friends told me about your status. and sumpah, saya terkejut gila. you remember my bad but you don't ever remember my goodness towards you. so it's okay. itu saya yang dulu dan bukan saya yang sekarang. don't you ever judge me sebab saya pakai tudung dan awak pertikaikan attitude saya. tak baik kalau awak salah kan tudung saya, sebab itu cuma pakaian bukan saya. jadi please, semua perempuan yang bertudung marah kalau awak cakap mcm dekat status awak tu. 

awak boleh bukak aib saya. tapi jangan libatkan kawan saya, jangan libatkan boyfriend saya. awak boleh maki saya, hina saya, kutuk saya kat FB tapi saya takkan diam kalau awak FITNAH saya. for your information, saya sikit pun takada rasa berdendam dengan awak. apa lagi rasa nak balas balik apa yang awak buad dekat saya. and saya takada masa nak hack facebook atau twitter sebab saya tahu, kalau buad tu nampak macam tak matured. i try to smile bila orang tanya saya pasal status awak. and i said "biarkan lah dia

sedih bila awak banding-bandingkan kebaikkan awak dengan saya. siapa sempurna dalam dunia? cuma ALLAH S.W.T yang sempurna. i don't think so yang saya anggap mak awak macam macai like you say. kalau saya anggap mak awak mcm tu, saya takkan senyum dekat mak awak. and saya tak rasa saya cukup baik dan sempurna iman. i'm grew up sederhana and awak pun tahu mak ayah saya macamana. so please, stop judge me. better awak jaga kain awak jaga life awak. saya tak pernah sibuk dalam life awak, takpernah kacau life awak. 

dah lama saya simpan rasa ni. sebab saya rasa kalau saya cerita, sama macam saya bukak aib awak. tapi alhamdulillah. sampai sekarang saya takada buruk-burukkan apa lagi aib kan awak kat status FB saya sampai semua orang boleh tahu.. awak ada hati, awak ada perasaan. pastinya awak akan faham sebab kita sama-sama perempuan. terpulang lah awak nak cakap saya apa pun. saya tak kisah :) 

one more thing, sangat rugi awak gaduh dengan saya sebab benda kecil dan awak perbesarkan. ingat tak kita pernah janji we'll never fight kan? but yaah. janji tinggal janji. you hate me much rite? alhamdulillah, saya dah buang perasaan benci saya kat awak :) i'm just ordinary people. nabi boleh memaafkan umatnya kenapa saya tak boleh kan? 

so, okay. that's all. may Allah bless you and open your mind :) amin. take care. assalamualaikum.

<< Older | Newer >>

Bonjour Fellas *_*




Bonjour fellas! Welcome to my Entries..Thanks for visited..Know all about About..nice to meet you. I love my Friends and my family..


Talking Talking *_*




Credits Section *_*

Skins : Aina Syaza
Helped Moha
Image : We Heart it
Best view : Google Chrome


Copyright 2012. All right reserved by SUESMSL. Power by Blogger