+Follow | Dashboard
//Pretty-Licious

I'm Done
Wednesday, January 18, 2012
ASSALAMUALAIKUM


"i tak tahu apa yang i dah buat. yang pasti ni memang menyakitkan hati i. i rasa i dah banyak kali disakiti lagi dan lagi. i tahu sayang you dekat i dah kurang. maybe i rasa ni tak adil sangat buat i. sebab i lebih dulu dapatkan you. but ya, for me this so unfair. tapi takapa lah, i mengalah and i give up. i serahkan pada takdir and i pasrah. cinta tak harus memiliki kan? i cuma nak you bahagia. i sayangkan you. so i rasa kita patut berkawan jelah. i harap sangat suatu hari nanti you sedar apa yang you dah buat kat i. so maybe lepas ni i tukar number. kita kawan je lah mcm biasa. kat FB pun kita buat-buat biasa jelah eh. i harap you dapat jaga org yang you sayang mcm you jaga i dulu. k lah, take care. i love you. bye, assalamualaikum"

addie, i'm done. i let you go. it's hardest thing. but ya, i must do that. i tak sanggup and i give up untuk bertahan lagi. so don't worry, i never cry dari i mintak putus dengan you sampai lah sekarang. and insya Allah forever. act i lega dengan apa yang i buat. i selalu senyum :) it's not fake smile but ini lah senyuman kelegaan yang sebelum ni i rasa mcm ada tak ada je pada diri i. 

okay man, thank you for being my Boyfriend till 1year 3months and 5days. thank you for everything and sorry for anything i've done to you. like seriously, i rasa mcm apa yang i buat ni kadang mcm "betul ke" but at the same time i rasa ini lah jalan yang harus i ambil even sakit. Allah gerakkan hati i and ya i'm done addie :) listen okay, i tak pernah cakap i tak sayangkan you. but biar lah sayang tu terus bersarang dalam hati ni. biar i simpan selagi mana perasaan sayang tu boleh kekal.. and i doakan you dari jauh.. take care nik muhd addie danial.. again, thank you for everything :') i'll miss you.

for all my beloved friends, buad apa saya nak menangis mcm before ni? saya yang mintak semua ni jadi kenapa semua org tak percaya yang saya tak menangis? hey guys, saya yang mintak okay.. jadi saya tak apa-apa lah :) saya tahu ada kebahagiaan lain yang menanti saya kat depan sana. saya tak boleh terus jatuh nangiskan semuanya mcm sebelum ni. saya kena kejar semuanya untuk masa depan saya, tak boleh berjalan, merangkak pun takpe asalkan kita terus move on :) insya Allah you'll see a new me, insya Allah amin. 

and that's all, thank you assalamualaikum :)


<< Older | Newer >>

Bonjour Fellas *_*




Bonjour fellas! Welcome to my Entries..Thanks for visited..Know all about About..nice to meet you. I love my Friends and my family..


Talking Talking *_*




Credits Section *_*

Skins : Aina Syaza
Helped Moha
Image : We Heart it
Best view : Google Chrome


Copyright 2012. All right reserved by SUESMSL. Power by Blogger