+Follow | Dashboard
//Pretty-Licious

i'm fine
Friday, January 13, 2012
ASSALAMUALAIKUM

rindu nak dengar ayip nyanyi lagu kat kelas. rindu lepak kat blakang kelas pastu tgk niena punya cerita lawak. rindu nak gosip dgn pipp pasal bieber. rindu nak gaduh dengan niena&fana pasal bruno mars vs justin bieber. rindu nak dengar amy, wan, ayip, anuar buad lawak kat dalam kelas and kiterang jadi tukang gelak. rindu nak dengar kelas bising gila-gila waktu cikgu takada. rindu sangat lepak ramai-ramai gosip pasal cikgu, pasal kelas lain kutuk kita. rindu masa bbq 1 and rindu masa ni. rindu semuanya....

hi and assalamualaikum again.. okay, lama tak update blog panjang-panjang kan? rasa macam sunyi sepi je blog ni. takpelah, siapa je pun yang nak baca kan.. serious, form 4 kill me! takada kawan lama, takada cikgu lama and takada main-main. what theeee. emm okay... sekarang semua baru.. belajar subject baru, masuk kelas baru, kawan-kawan baru, tempat duduk baru and cikgu baru.. semua yang baru, SEMUA TAK BEST! kelas bosan, takada riuh rendah dah. bising sikit mesti ada yang cakap "shyyyyyyyyy!" ekhem, saya okay..bila buad kera biasanya bising je.. ada je yang nak menyanyi, ada je yang nak menjerit..


lagi-lagi sekarang ni. masalah selalu keliling pinggang, dengan yang ini nya, dengan yang itu nya, Ya Allah... semua nak buad aku marah. semua nak buad aku terasa. semua nak buad aku sakit hati. menyampah much. homework berlambak, bila ada problem sikit mula lah malas nak buad kerja.. bila aku merajuk, bila aku cuba cakap apa yang aku rasa.. semua taknak dengar.. semua anggap perasaan aku ni tak penting.. semua pentingkan diri sendiri.. aku je yang nak kena mengalah.. aku je yang nak kena diam.. aku je yang nak kena faham.. pastu berlagak I'M OKAY.. well, this life..

aku boleh pendam selagi aku mampu... okay bye, assalamualaikum


<< Older | Newer >>

Bonjour Fellas *_*




Bonjour fellas! Welcome to my Entries..Thanks for visited..Know all about About..nice to meet you. I love my Friends and my family..


Talking Talking *_*




Credits Section *_*

Skins : Aina Syaza
Helped Moha
Image : We Heart it
Best view : Google Chrome


Copyright 2012. All right reserved by SUESMSL. Power by Blogger