+Follow | Dashboard
//Pretty-Licious

Kokurikulum
Thursday, January 19, 2012
ASSALAMUALAIKUM

#terbalikkan kepala anda

okay, hari rabu haritu ada mesyuarat agong. well, semuanya buat saya muntah-muntah sebab pening. crowd gila ahhhh. yelah, sekolah saya ni sekolah harian. kecik pulak tu.. tak macam sekolah awak.. besar-besar.. anak orang kaya-kaya, pandai-pandai je.. #emo lebih pempuan ni. 

err, semua yang ai join. ada jawatan. and i feel like, imma lady boss so biar anak-anak buah saya buat kerja #yang ni memang cari musuh. haha, okay what so ever. act ai nak show off. takada lah show off sangat. siapa je pun nak baca blog buruk ni kan? hahaha, mengarut sue mengarut...... please cerita jangan macam pariapa sangat eh. 

okay lah, i join ;
Kadet Polis as naib setiausaha
Biru @ Neptune as setiausaha
Bahasa Melayu as naib pengerusi
Bola Jaring as naib setiausaha

i'm too awesome en en? hahaha, sepak sikit sue ni. berlagak number satu. act rumah biru, bola jaring, kadet polis semua tu sebab ada orang-orang kena kan. i feel like ==' majority kak ila yang calonkan nama saya. haha. tahan aa sue. anak buah ramai. #lagi minah ni. haha, k dah tu je sesi berlagak saya kali. kbye, assalamualaikum.

<< Older | Newer >>

Bonjour Fellas *_*




Bonjour fellas! Welcome to my Entries..Thanks for visited..Know all about About..nice to meet you. I love my Friends and my family..


Talking Talking *_*




Credits Section *_*

Skins : Aina Syaza
Helped Moha
Image : We Heart it
Best view : Google Chrome


Copyright 2012. All right reserved by SUESMSL. Power by Blogger