+Follow | Dashboard
//Pretty-Licious

Lemme be the one and only
Friday, January 27, 2012
ASSALAMUALAIKUM

#saya tinggi k.

okay this entry cuma sebagai luahan kepada siapa yang rapat sangat-sangat dengan saya. siapa lagi kan kalau bukan kawan-kawan and siapa-siapa je lah. aku nak korang tahu apa yang aku rasa , apa yang aku pendam , apa yang aku nak .. dah tiba masanya kot aku bagi tahu perkara sebenarnya acahpentingsangat tapi satu je aku mintak. please hormat perasaan aku. sebab ni lah yang aku rasa...

Members
korang... kita kelas lain-lain dah. tak sama dah.. kadang balik tak sama keluar dah.. rehat pun ada yang naik cepat ada yang naik lambat.. seriously aku tak sanggup sebenarnya nak hadapi keadaan baru mcmni. sebak gila bila dah tak sama macam dulu. biasa ayat kita waktu rehat "jommah naik lepas ni masa cikgu blablabla" lepas tu naik ramai-ramai buad rombongan cik kiah. waktu balik pun ayat yang selalu dengar dalam kelas "eh nanti lepak kejap nak? kat kantin" sebak tahu tak sebak.. 

nampak je macam happy je kat sekolah.. tapi hati kita siapa je yang tahu kan? aku sendiri tak tahu kenapa aku sayang sangat dengan kelas kita tuu. aku sayang sangat denga penduduk kelas kita. sumpah demi Allah rindu gila nak lepak sama-sama. kumpul ramai-ramai waktu exam ada je nak bagi soalan uji minda kita... macamana lah kan nanti.. aku tak pernah lebihkan siapa-siapa. aku sayang semua sama rata. sekarang pun aku mungkin busy dengan kerja baru #jagaanakbuah tak bebas macam dulu dahh.. 

aku rindu sangat dekat 3Bakti rindu tu tak tahu nak ungkapkan macamana. sekarang semua berpecah. ada yang kat kelas A B C D kelas MPV pun ada... tolong lah faham.. sayang aku kat korang selalu ada macam dulu. still maintain mungkin tambah sayang sebab rindu sangat... korang jangan berubah tauu. jangan lupa aku nadh anis najwa nazurah dengan aisyah kat kelas cekal tuu... and mira tak kesah lah kau kelas lain pun, aku tetap mcmni. sayangkan kau. ingat kau. TAKE A NOTE this... 



My Future Life
okay yang ni memang aku takut nak bagi tahu dekat sini. sebab aku takut nanti ada lah status kat twitter ke kat efbee ke pasal aku. but i must do this ! aku taknak ada rahsia apa-apa dengan kawan-kawan aku lagi. aku taknak tipu perasaan aku yang aku sayang addie sangat-sangat. i admit sepanjang aku tinggalkan dia , aku rasa lega dan sangat puas sebab aku dapat bagi dia rasa bila aku tinggalkan dia. and yes he find me again ! and he said dia tak boleh hidup tanpa aku. dia selalu ingat aku. dia rindu kan aku. hati siapa yang tak bahagia kalau org yang dia sayang cakap macam tu kan?

i have more reasons why i accept him again. memang satu kerana Allah. masa aku nak terima dia balik aku tak lupa untuk sebut "lahaulawalakuwataillabillah" siapa cakap aku main terima macam tu je. alhamdulillah sekarang we happy like first time we fall in love. memang aku dah tak berharap. tapi aku perlukan addie aku. aku sayang addie aku. aku sayang semuanya yang jadi antara aku dengan dia. tak senang nak tinggalkan setahun lebih mcm tu je. aku dah terlanjur sayangkan dia sangat-sangat jadi aku mohon semuanya jangan serang aku and burukkan aku yang bukan-bukan. please, aku merayu. 

nik muhd addie danial , i hope you'll do love me like the way i love you. please hargai apa yang i dah korban kan untuk you. i rendah kan diri i , i palau apa orang cakap pasal i sebab terima you balik. and i ignore someone say i "desperate".. i tak kesah sebab ini soal perasaan. i tak boleh tipu perasaan i yang i nak you balik... 

and for girl outside. please faham yang sebenarnya dan yang pasti girlfriend tak suka ada perempuan lain call boyfriend dia yes tu aku. sebab apa aku tak suka? sebab aku nak jadi one and only suara perempuan yang dia dengar selain mak dia :3

THE END

okay tu je lah luahan dah perasaan aku. baii, assalamualaikum! 



<< Older | Newer >>

Bonjour Fellas *_*




Bonjour fellas! Welcome to my Entries..Thanks for visited..Know all about About..nice to meet you. I love my Friends and my family..


Talking Talking *_*




Credits Section *_*

Skins : Aina Syaza
Helped Moha
Image : We Heart it
Best view : Google Chrome


Copyright 2012. All right reserved by SUESMSL. Power by Blogger