+Follow | Dashboard
//Pretty-Licious

Si Gelabah & Si Mantops
Monday, January 2, 2012
ASSALAMUALAIKUM


di sini kisahnya. si suriyati ada kawan namanya si gelabah & si mantops *act aku ramai kawan tapi masalah sekarang aku nak cerita mereka dua dulu* kenapa nama mereka tidak secantik si sue ni? ohhh, itu rahsia turun temurun. jadi diam baca je. oh oh! nak tengok ke siapa beliau berdua *bak plastic* 

si Gelabah & si Mantops


haaaa, nampak dok tu kat atas? comel enn. macam haku leww *next plastic please* hukhuk. okay. act semakkan gambar dierang nie sebab.... emmm.... sebab apa eh tadi? ohhh. haaaa. sebab dierang cakap dierang nak pindah. you know what guys?! aku tak pernah imagine kawan rapat aku pindah sekolah. i means kawan yang rapat gila-gila punya rapat faham? then haritu mira cakap mereka dua ni dapat masuk sekolah yang dierang apply :(

nanti aku rindu nak dengar pipp tanya aku kat kantin "sue kau nak makan apa? nasi dengan ikan keli? jommah" pastu nanti confirm rindu niena punya suara. lagi gelak pelik dia. alahai weyh... betul ke korang nak pindah setapak ni.. budak-budak lain tu boleh ah aku terima masalah korang ni dah macam orang kuat kau tahu ==' emm emm *lap air mata* takpe lah. korang yang apply sekolah tu kan. alhamdulillah lah korang dapat :') 

boleh tak kalau korang stay Dato' tu jee .... macam ..... pelik je korang nak pindah ..... jauh pulak tu .....

<< Older | Newer >>

Bonjour Fellas *_*




Bonjour fellas! Welcome to my Entries..Thanks for visited..Know all about About..nice to meet you. I love my Friends and my family..


Talking Talking *_*




Credits Section *_*

Skins : Aina Syaza
Helped Moha
Image : We Heart it
Best view : Google Chrome


Copyright 2012. All right reserved by SUESMSL. Power by Blogger