+Follow | Dashboard
//Pretty-Licious

This What We Call LIFE
Monday, January 23, 2012
ASSALAMUALAIKUM

#i'm a Suriyati Samsul. peace yoo

okay ignore gambar atas. muka mintak penapak memang macam tu. well, act rindu sangat-sangat dengan dunia blog. dulu rajin gila nokk nak blogwalking. sekarang ni nak sentuh lappy pun malas apa lagi nak blogwalking. life saya less sangat.. faham dak? tak faham? lifeless lah gila. haha, k sorry #penapaksatu.

semakin saya diam, semakin ramai yang melonjak. i feel like, "apa korang nak doh dari aku?" tak kira lah siapa pun apa pun mesti nak terasa dengan saya. oh please, rimas gila. lagi-lagi pasal status diri saya sekarang. ramai nak perli. apa salah ai pun entah ah. malas nak bergaduh and malas nak bising-bising. korang rasa itu personality aku, itu yang korang nampak dari aku. okay, go on. i don't care okay baby. k done. huh,

sikit je orang yang pedulikan aku. sikit je orang yang sayangkan aku SEBENARNYA. yelah, dulu ramai bagi advise kat aku. konon pedulikan aku. tapi sekarang? mana semua pergi? takada dohhh. lari nyorok belakang almari en. well, aku tak kesah sikit pun korang nak lari mana. Allah selalu ada dekat dengan aku. that's why aku boleh chill mcm ni even homework berlambak #okaypelempanglaritajuk aku lagi suka senyap but one day jangan tanya aku atau marah aku kenapa aku mention nama. aku ulang kay one day

THIS WHAT WE CALL LIFE tanpa musuh mesti tak gempak life kita. tanpa stalker mesti tak riuh life kita. so apa kena buad? just get some hit biar dia makin nak stalk kita lagi dan lagi en :) so for what nak marah-marah. ilek udehhh. and pasal me and addie. biarlah ianya berjalan seperti biasa. Allah tahu apa yang terbaik :) well, i tak berharap banyak pun kat addie.. 

#i didn't menion any name on this entry. jadi please, jangan nak pakai terasa kalau nak selamat better palau kan je budak sorang ni. kbaii assalamualaikum.

<< Older | Newer >>

Bonjour Fellas *_*




Bonjour fellas! Welcome to my Entries..Thanks for visited..Know all about About..nice to meet you. I love my Friends and my family..


Talking Talking *_*




Credits Section *_*

Skins : Aina Syaza
Helped Moha
Image : We Heart it
Best view : Google Chrome


Copyright 2012. All right reserved by SUESMSL. Power by Blogger