+Follow | Dashboard
//Pretty-Licious

Mr.Addie
Friday, February 24, 2012
#addie suka gambaw nieww :3 

nak ceghita pasal boyfriend/future husband/best friend forever/papa angkat/cikgu akaun,EA and math/kekasih . emm, dah lama sangat dah ni tak ceghita pasal dia kat baby blog... dulu ye lah rajin nak mampus. al maklum lah. tengah hangat bermadu kasih en. sekarang dah setahun lebih nak hangat apanya en. haha, tapi kita still sweet kan baby :P k please muntah. so then, bila nak cerita ni sue? k sekarang. 

Hi Dear Future Husband
awak, terima kasih sejak kebelakangan ni awak selalu mengalah. awak selalu sabar. tak macam dulu dah.. saya tuduh awak apa pun awak still sabar and cakap "suka tuduh kite bukan-bukan. saya sayang awak sorang je. layan awak sorang je. tak baik tau tuduh bukan-bukan. taknak kawan lah mcmni.." how sweet nak merajuk-merajuk.. then awak selalu try untuk chill me up bila saya tengah down.. kalau saya diam awak buad suara manja awak then saya mengaku masa tu memang saya tengah senyum cuma segan silu nak tunjuk :3 muehehehehe. 

terima kasih sebab selalu pesan dekat saya "belajar elok-elok. pegi study sana. dah study baru text" terima kasih sebab selalu pesan saya biar jangan tinggal solat :') terima kasih sebab layan saya mcm baby bila saya baru bangun tidur... sekarang bila ingat semua yang awak buad saya rasa mcm saya ni tuan puteri hehe. terima kasih |muah kanan muah kiri| ekhem ekhem, awak...... mintak tolong boleh? emmm, emmm, please stay w me.. i'm begging you... saya sayang awak.. serious ni tak tipu |muka serious| sayang saya kat awak banyak banyak banyak sangat sangat sangat... takkan ada orang boleh gantikan tempat awak dalam hati saya. janji ni, siap angkat tangan lagi ni.... then kita pun pernah janji samasama kan kan? banyak yang kita janji sooooooooooooooo INGAT JANJI TU K SAYANG! ME LOVE YOU SO MUCH MR.ADDIE! nanti malam kita main osom-osom lagi k :D byebye sayang! muahmuah.

okay, i'm done :) assalamualaikum

<< Older | Newer >>

Bonjour Fellas *_*




Bonjour fellas! Welcome to my Entries..Thanks for visited..Know all about About..nice to meet you. I love my Friends and my family..


Talking Talking *_*




Credits Section *_*

Skins : Aina Syaza
Helped Moha
Image : We Heart it
Best view : Google Chrome


Copyright 2012. All right reserved by SUESMSL. Power by Blogger