+Follow | Dashboard
//Pretty-Licious

Full Of FAKE
Saturday, February 4, 2012
ASSALAMUALAIKUM

#saya sayang baju ni. muka gedik kbaii

Hi and assalamualaikum :) okay first tajuk agak merapu rasa nak sepak-sepak tak sue? okay beratur and bayar baru sepak. then nak tanya "adakah awak meniru saya? adakah awak stalk saya and tiru apa yang saya post dekat blog?" i hate copy catssss too much. seriously i'm serious here.. humph, sedar lah yang saya tengah cakap pasal awak, kbaii

then alhamdulillah, maulidur rasul dapat saya rasa kan meh leww kita salawat sama-sama :') k tadi tengok cerita "Jika aku menjadi kamu" dekat astro channel berapa entah lupa. serious saya menangis! awak kena percaya tu! sedih nya ya Allah.. rasa macam... aku kena bersyukur ada rumah yng serba lengkap ada tv ada internet, ada katil, ada kipas ada dapur yang bagus ada bilik air yang cantik... berbanding dengan orang yang kat dalam cerita tu... kena cari makan kena cari kayu untuk masak mandi pun mandi kat sungai.. dah lah takada anak nak sara mereka dua.. dah lah dah tua.. sumpah ya Allah menangis aku..

selama ni asyik mengeluh je aku. bila takada internet mula lah buad muka kat ayah sebab sengaja taknak bayar bill internet. bila kena suruh-suruh sikit je muncung boleh sangkut kain konon penat katanya aku... AKU NI MEMANG TAK RETI NAK BERSYUKUR! BOOO SAMA AKU! hmmmm, takada kata lai selain sebak hati aku sampai menangis aku di buadnya.. 


Mak Ayah terima kasih untuk kasih sayang yang sangat-sangat bermakna ni. sesungguhnya anak mu ini sentiasa mendoa kan Mak Ayah dalam solatnya :')


<< Older | Newer >>

Bonjour Fellas *_*




Bonjour fellas! Welcome to my Entries..Thanks for visited..Know all about About..nice to meet you. I love my Friends and my family..


Talking Talking *_*




Credits Section *_*

Skins : Aina Syaza
Helped Moha
Image : We Heart it
Best view : Google Chrome


Copyright 2012. All right reserved by SUESMSL. Power by Blogger