+Follow | Dashboard
//Pretty-Licious

Unfair
Thursday, February 16, 2012
ASSALAMUALAIKUM

#FAKE FAKE FAKE! so what?!

okay Hi! dah lama tak jumpa kan? so how's life? okay? hm, alhamdulillah. what? me? emmm, no... so this maybe my last entry and i'll stop to update my blog. rasa sangat malas and cerita-cerita dalam blog ni buad aku rasa mcm.... hell! menci gila k. aku nak mulakan hidup baru because my old life is sooo Unfair like urgh, k dah. 

aku ada banyak benda nak fikir. sekarang azam aku, memang taknak buang masa macam aku muda-muda dulu (form 3) sangat buang masa sampai form 4 dapat kelas account en. look! seriously i'm serious here. 27/02/2012 ada exam penggal pertama. and kebanyakkan subject elektif aku masih merangkak entah bila boleh berjalan even dah dua bulan belajar. so rasa mcm okay, aku kena lupakan dulu semuanya. kalau aku bosan dia tak call atau still palau aku, aku boleh buad homework account, ekonomi, perdagangan.. for what nak membazir masa lagi. aku taknak dah bebankan hidup aku dengan perkara bodoh mcmni. and for me that's so UNFAIR i repeat UNFAIR! k penat. 

then bulan 3 ni, say Goodbye to Malaysia. k aku mula-mula macam berat nak tinggalkan apa yang aku ada kat sini. tapi aku dah mcm takada harga je en, buad apa nak susah-susah hati lagi. life must go on. insya Allah, umur panjang aku tetap akan pegi. tak perlu mak ayah nak paksa sekarang :') boleh tenangkan diri. you what?! tak sabar gila nak tinggalkan segala yang UNFAIR terjadi dekat sini sumpah tak sabar! 

so guys, take care your self and sesiapa yang tengah down. please wake up kaum hawa! kita di bekalkan air mata cuma untuk cari kekuatan yang baru. so buad apa menangis lama-lama? stay strong and believe qada' dan qadar Allah k :) insya Allah kalau kita banyak berdoa pada Allah , Dia pasti akan mendengar doa-doa kita.. jangan terlalu murah.. sebab bila kita terlalu murah dia akan anggap kita barang yang murah dan senang nak campak... :') this my last entry so okay. thank you for keep reading my post and blogwalking and miss me and what so ever you guys say on my cbox. thank you again. see you later sweet bloggers hearts :* me will miss you all. bye , assalamualaikum. 


<< Older | Newer >>

Bonjour Fellas *_*




Bonjour fellas! Welcome to my Entries..Thanks for visited..Know all about About..nice to meet you. I love my Friends and my family..


Talking Talking *_*




Credits Section *_*

Skins : Aina Syaza
Helped Moha
Image : We Heart it
Best view : Google Chrome


Copyright 2012. All right reserved by SUESMSL. Power by Blogger