+Follow | Dashboard
//Pretty-Licious

loves
Wednesday, March 7, 2012
ASSALAMUALAIKUM

#isyaa buadkan untuk saya semalam :) hehe saya suruh dia.

you can hate me or loves me but in the end only Allah can judge me :) take a note this

so hi guys :) today i didn't go to school. i'm packing my back yes DONE .. semua barang dah beli.. semua k.. and saya tak rasa happy langsung.. sikit pun takada rasa excited lebihh.. sebab? banyak sangat problem time-time gini. i feel like "ya Allah apa lagi lahhhh" dengan addie rasa macam... entah lah.. dengan orang tu lagi... sebaik mak cik ada :') thank you umi, i love you much :*

so saya tak tahu kenapa rasa tak tenang macam nii.. semalam tidur awal gila.. bangun tidur pukul 3.. ya i know i'm so cool liddat be jealous.. act tak tahu nak luahkan macamana, nak start macamana.. sebab rasa macam "aku tak tahu problem aku apa" sumpah lifeless gila woiii.. then bila sedih-sedih mcmni tiba teringat lagu blog.. sangat tidak masuk dengan situation aku sekarang.. rasanya kena tukar ni.. haish, sempat lagi.. so what ever i feel like "I'M FOREVER ALONE!" hell yeah, i'm awesome like this. peace man. k bye assalamualaikum.

#sayang, i miss you a lot. did you remember me? did you miss me like i miss you :( how i wish so come to me and "sayang i miss you so much. i love you" how i wish addie..... hmm


Lots Of Love
SueSmsl


<< Older | Newer >>

Bonjour Fellas *_*




Bonjour fellas! Welcome to my Entries..Thanks for visited..Know all about About..nice to meet you. I love my Friends and my family..


Talking Talking *_*




Credits Section *_*

Skins : Aina Syaza
Helped Moha
Image : We Heart it
Best view : Google Chrome


Copyright 2012. All right reserved by SUESMSL. Power by Blogger