+Follow | Dashboard
//Pretty-Licious

sambung
Saturday, March 24, 2012
ASSALAMUALAIKUM


sambungan.....

then bila saya on je phone ada 1000+ miss called dari awak and ada lebih kurang 15 message dari awak... sungguh, cuma Allah yang tahu betapa terkejutnya saya.. takada number lain selain number awak... cuma ada satu message dari awak yang buad saya menangis di atas sejadah... terpukulnya hati bila baca text tu... rasa bersalah mula menguasai diri... cuma Allah yang tahu betapa sebaknya hati... 

"awak, kenapa awak tinggalkan saya.. mana janji awak yang awak takkan pernah tinggalkan saya? kenapa awak pergi tanpa izin saya? awak tak ingat dah ke saya bakal suami awak? awak lupa saya nak datang lamar awak? saya tahu saya lah punca hati awak jadi tawar dan tinggalkan saya macamni.. tapi sumpah, cuma Dia yang tahu betapa menyesalnya saya, betapa rindunya saya dekat awak. memang masa mula-mula awak hantar text tu saya buad tak tahu.. tapi lepas tak dapat msg awak call awak selama seminggu, mula-mula saya cuba buad taktahu dan cuba untuk lupakan awak dan cari pengganti. tapi cuma awak yang faham saya dan setiap hari saya dengan perempuan lain fikiran saya cuma pada awak. makin lama hati saya mula tak tenang. dan saya faham maksud hati saya, saya perlukan awak dan saya rindukan awak... awak balik lah sini. izinkan saya sembuhkan hati awak. berilah saya peluang ke dua. terima lah maaf saya.. jujur, saya sayangkan awak sangat-sangat. saya taktahu kenapa saya boleh bersikap teruk dekat awak.. maafkan lah salah saya.. dah hampir sebulan saya tunggu balasan dari awak.. setiap hari cuma awak dalam doa saya. mohon kepada Allah agar awak tergerak hati untuk ingat pada saya dan saya harap Allah mendengar doa saya... saya kehilangan wanita yang terbaik dalam hidup saya. saya kehilangan satu dalam sejuta wanita yang ada dalam hidup saya. saya kehilangan insan yang terbaik yang selama ini menjaga saya dengan penuh kasih sayang.... saya harap sangat awak masih simpan ruang untuk saya bahkan berharap awak masih mencintai saya seperti dulu... berilah saya peluang... untuk sembuhkan luka kat hati awak.. dan saya harap awak sihat dan jaga diri... dari dulu sampai sekarang, SAYA CINTAKAN AWAK. SAYA NAK AWAK JADI WIFE SAYA..."

bayangkan betapa banyaknya air mata saya jatuh kerana msg awak yang ini.. sungguh, rasa bersalah menguasai hati dan perasaan... saya tak tahu sebesar ini sayang awak pada saya... maafkan saya kerana terlambat.. dan maafkan saya juga kerana hati ini sudah sangat tawar dan takut untuk patah balik... sesungguhnya, sayang saya pada awak juga takkan pernah berubah... saya harap awak masih menunggu saya... betul-betul berharap..

lepas baca msg tu, saya terus call awak. dari suara awak, dari gaya awak tak sangka yang awak akan cakap "ya Allah, Alhamdulillah" terharunya saya... awak luahkan perasaan awak seperti mana mcm dlm msg tuu. awak nak jemput saya dekat negara org.. dan saya minta awak tunggu lagi 3hari.. dan awak terima.. selama 3hari setiap malam saya solat istiqarah.. dan saya dapat petunjuk yang saya harus terima awak... setiap malam awak hadir dlm mimpi saya, awak jadi imam solat saya.. dan dengan yakin selepas 3hari saya terima tawaran awak yang awak akan jemput saya di negara orang.. Alhamdulillah, jodoh kita berjumpa lagi lepas sebulan lebih berpisah... perpisahan kita mematangkan kita juga buad kita sedar betapa sakitnya rindu, betapa kuatnya ikatan cinta wlau terpisah beribu batu pun..... dari haritu kita saling menghargai dan menjaga :') 

well, look like so boringkan the end dia? but i like this story :) i like that guy in this story. so siapa yang baca entry ni dengan yang lepas sila bagi comment anda dekat shout box k? thank you :*


Lots Of Love
SueSmsl 

<< Older | Newer >>

Bonjour Fellas *_*




Bonjour fellas! Welcome to my Entries..Thanks for visited..Know all about About..nice to meet you. I love my Friends and my family..


Talking Talking *_*




Credits Section *_*

Skins : Aina Syaza
Helped Moha
Image : We Heart it
Best view : Google Chrome


Copyright 2012. All right reserved by SUESMSL. Power by Blogger