+Follow | Dashboard
//Pretty-Licious

The Story Begin
Monday, April 2, 2012
ASSALAMUALAIKUM


hey guys :) how's life? macamana harini? okay dakk? me didn't go to school today. bukan sebab malas or what tapi hujan lebat gila. nanti basah kuyup then ai tak selesa nak belajar and my mum pun cakap "takyah lah pegi nanti demam" hew hew hew. me rasa di sayangi. so entry ni macam random sikit. nak cerita pasal life, love and friends.. or maybe haters? stalkers? emmm lagi jahat bunyi dia "orang yang bermusuhan dengan saya tapi saya okay ^_^" so let we start? 

so em, sekarang ni mula dah rasa malas-malas dia. dah rasa dia punya kemalasan nak buad apa-apa. tak sedar sebenarnya tahun ni lah yang kena banyak belajar biar nanti tahun depan tak rushing sangat nak cover banyak bab kan? kadang rasa bersyukur sangat dapat kelas cekal ni tapi kadang rasa stress gila sebab i must learn PD dgn EA rasa mcm "alahai susahnya sebab dua-dua kena banyak baca and tahu fakta" bila mengadu dekat addie and dia cakap "takada benda yang tak belajar lagi terus senang. memang susah mula-mula" then bila merungut sikit nanti dia cakap "berhenti sekolah jelah. kawin terus" and mula lah dalam hati cakap kalau tak berjaya sia-sia mak pak ai labur duit untuk sekolahkan i so okay lah. nanti bila dah habis sekolah baru reti mcmana rasanya rindu sekolah. jadi kenalah hargai lagi 2tahun jadi pelajar sekolah ni. 

then pasal i dengan addie. it's was in a good mood. rasanya lah. but alhamdulillah sekarang semuanya okay. and we waiting for monthsary yang ke 1tahun 6bulan. happy sebab you tahu tak 1tahun 6bulan tu bukan jangka masa yang pendek tau. separuh dari life aku selama setahun tu banyak di kongsi dengan addie and seriously selama setahun lebih tu menguji tahap kesabaran dan keimanan kita dua. kalau nak cerita dari A sampai Z memang penat aku nak menaip and penat korang baca karangan yang panjang berjela serta merepek. but siapa kawan yang kenal saya they know much better than what other people see. seriously, we have many secrets yang wajib di rahsiakan. tu baru true love ^_^ keh keh. pray for me and addie k kawan yang baik :* harap sangat dapat laksanakan plan dengan addie. haha, plan apa? rahsia :P

act kawan i sekarang banyak "bergaduh" sebab apa pun tak tahu lah. act kan masalah dia boleh settle sekejap je tapi tulah semua nak ego dia menang and perasaan masing-masing nak menang. i don't know kenapa jadi tambah rumit. and yang paling penting semua salah Twitter ! sebab apa? semua nak luahkan perasaan kat situ and terasa then gaduh. well, lumrah kan? so aku rasa baik aku diam buad-buad mcm tak nampak. lantak hang lah nak jadi apa pun yang pasti aku dah cuba menangkan dua-dua sebab aku taknak bela mana-mana pun. then aku lately ni rasa macam aku ni kena pijak and hina. bila orang mempertikaikan solat aku, tudung aku rasa macam "weh kau siapa nak judge aku macam kau lebih bagus dari aku? solat aku , gaya aku cuma Allah yang boleh nilai. kau takada hak!" teringin sangat nak sound mcm tu. tapi nanti buad orang makin benci pulak dekat kita and mula lah cakap "harap je pakai tudung tapi mulut mcm puaka" tengok? tudung lagi yang kena en. so better diam ah. 

act entry ni bukan nak cari pasal or nak buad orang marah aku. then bash aku siap buad page anti sue samsul *over* . eh takk, aku takada niat apa-apa just terasa mcm sesak pulak dada ni bila tahan lama-lama. KLCC terbakar semua orang tahu, hati aku terbakar ada orang nak tahu? takada... *tetiba* so semua ada life masing-masingkan? jadi hargai, bersyukur and jaga life korang.. 

sayang sangat dekat budak ni. dia selalu buad kita senyum. bukan kita sorang je tapi Samsul's family. seriously, sehari tak jumpa memang tak boleh. rasa rindu sangat kalau tak jumpa. akak sayang aira sangat-sangat :* love you Siti Nur Syahirah ! mmmmuah!

so tu je entry panjang kali ni. bye loves! thanks for reading k ;) assalamualaikum :* 


Lots Of Love
SueSmsl

<< Older | Newer >>

Bonjour Fellas *_*




Bonjour fellas! Welcome to my Entries..Thanks for visited..Know all about About..nice to meet you. I love my Friends and my family..


Talking Talking *_*




Credits Section *_*

Skins : Aina Syaza
Helped Moha
Image : We Heart it
Best view : Google Chrome


Copyright 2012. All right reserved by SUESMSL. Power by Blogger