+Follow | Dashboard
//Pretty-Licious

dont know
Saturday, April 28, 2012
ASSALAMUALAIKUM

#function letak gambar ni untuk apa pun entahlahhh

sometimes terasa mcm "sebenarnya kau sayang aku ke tak?" sumpah lately ni aku cam....... susah nak percaya orang.. termasuk lah orang yang aku sayang. pelik tak? pelik kan... orang yang kita sayang pun kita susah nak percaya.. don't know lah why.....

kadang air mata ni mengada tau.. sikit-sikit reti nak menangis je. reti nak mengeluh je.. sumpah mcm "aku nak jadi kuat lah!!!!" tapi takkan jadi punya even tahan mata dari menangis. tahan lah sue mcmana pun, last last menangis mcm budak hilang mak pak. sumpah cam bodoh jee.. hmmm.. aku dah tak reti nak kawal emosi marah aku ni, aku dah tak reti nak tahan air mata aku.. menangis depan kawan-kawan aku rasa mcm benda paling bodoh aku buad dalam hidup.. lagi-lagi tu pasal benda bodoh dalam life aku... hish, menyampahnya lahhhh.

bila aku cakap apa yang aku rasa nantikan aku yang kena balik. aku yang salah even tho sebenarnya aku yang marah dulu, aku yang merajuk dulu... nanti bila mood dah okay, ada je yang buad mood aku porak peranda mcm gaduh dengan suami. sumpah rasa mcm, kalau aku tak tahu malu dah aku sound je tapi sebab aku tahu malu and aku cuba fikir matang aku simpan je dalam perut ni.. lagi-lagi bila addie buad perangai dia. ya Allah, pejam mata jelah... 

then aku tak tahu lah lately ni aku suka sangat cakap "bencinya!!!" mulut aku selalu je mengeluh. tak baik kan mengeluh? tapi sekarang aku suka mengeluh.. dan yang paling penting aku malas nak study.. sue tolong lah, mid term nak dekat... ya Allahhhhhhhh. BENCINYAAAAAAAAAAA! haaa, see? aku dah cakap aku memang suka guna ayat tu sekarang... humphhhhhhhhhhhhh! see? mengeluh lagi...

then last, aku betul-betul rindu Indonesia... rindu nak pergi tasik.. rindu nak jalan-jalan dengan abang... rindu nak duduk tengah sawah... rindu nak main air dekat tali air... ya Allah kenapa lah semuanya datang sekali gus mcmni.. hati ni sakit dah sebenarnya.. sarat dah.. 




Lots Of Love
SueSmsl

<< Older | Newer >>

Bonjour Fellas *_*




Bonjour fellas! Welcome to my Entries..Thanks for visited..Know all about About..nice to meet you. I love my Friends and my family..


Talking Talking *_*




Credits Section *_*

Skins : Aina Syaza
Helped Moha
Image : We Heart it
Best view : Google Chrome


Copyright 2012. All right reserved by SUESMSL. Power by Blogger