+Follow | Dashboard
//Pretty-Licious

i don't know
Friday, April 13, 2012
ASSALAMUALAIKUM


SAYANG!!!
sayang trust me. now listen to me. and i want you to understand me more than before this. please, i'm begging you to know me as well. or maybe more than before :')

tak tahu lah kenapa boleh sayang sangat-sangat dekat awak. tak tahu kenapa. tak pernah push hati ini untuk menyayangi mu dan mencintai mu *ecececeh over!* seriously, mula-mula memang suka yakinkan hati ni "dia cuma boyfriend jangan berharap lebih boleh tak sue? nanti hati kau sakit lagi!" tapi awak tahu tak saya tak boleh kalau tak berharap lebih. mesti selalu berharap lebih dekat awak. bila awak yakinkan hati saya ni. rasa macam saya ada kekuatan baru. jadi please ah addie, please hargai perasaan ini sewajarnya.... boleh tak?

sayang.. 
can you stay with me forever? boleh tak jaga hati awak untuk saya? mungkin untuk selamanya.. saya harap awak boleh sabar dengan dugaan yang datang dalam hubungan kita.. sayang.. kita dah 1tahun 6bulan.. separuh masa dalam hidup saya di kongsi dengan awak... saya cuba sebaik mungking.. semampu yang boleh jadi perempuan idaman awak.. jadi hanya satu-satu nya perempuan yang boleh bahagiakan hidup awak, yang boleh lengkapkan hidup awak...percayalah, cuma awak yang ada dalam hati ni.. sikit pun takada dan tak pernah berniat untuk cari pengganti awak ataupun nak dua kan awak... 

sayang..
i need you to be my prince forever. and i don't want you leave me again. dah janji kan? i hope you remember that k boroi? listen sayang, i love you so much seriously, i'm serious. i'm falling in love with you everyday and every single minutes. trust me, that you'll always be my number one favorite prince :') jujur, hati ni sangat-sangat sayangkan awak.. harap kita kekal ye sayang? amin :')





Lots Of Love
SueSmsl




<< Older | Newer >>

Bonjour Fellas *_*




Bonjour fellas! Welcome to my Entries..Thanks for visited..Know all about About..nice to meet you. I love my Friends and my family..


Talking Talking *_*




Credits Section *_*

Skins : Aina Syaza
Helped Moha
Image : We Heart it
Best view : Google Chrome


Copyright 2012. All right reserved by SUESMSL. Power by Blogger