+Follow | Dashboard
//Pretty-Licious

maybe
Thursday, May 31, 2012
ASSALAMUALAIKUM


Hi and Assalamualaikum semua :) 
act maybe this my last entry.. rasa macam nak rehatkan diri dari dunia blogging. rasa macam.. sebak bila tgk blog.. lagu pun sebak je awal-awal. berjuta rasanya kenangan dalam blog ni. yang okay, susah nak delete.. saya sayang semua kenangan saya.. 

okay stop. saya taknak dah kelihatan sangat lemah. kenapa harus mcm tu kan? sedangkan saya tahu, saya mampu berdiri diatas kaki saya tanpa batuan orang lain. saya taknak berpaut lagi pada orang. atau le-la-ki yang cuba masuk dalam hidup ni lagi. rasa mcm, biarlah semuanya datang dengan sendirinya. saya tahu, tuan saya atau cinta saya akan datang sendiri. dia cari untuk lengkapkan hidup dia serta tulang rusuk dia. saya nak jadi macam kawan-kawan saya yang s-ing-le tu. aman damai hidup dia. 

bukan dah tak sayang. tapi saya penat. cinta bertepuk sebelah tangan. mana bunyikan? jadi better takpayah tepuk. tak malu dan tak buang tenaga. kannn? mmg lah saya takkan lupakan. cuma nak rehatkan minda. hati saya mmg pada addie lagi dan akan terus sama-sama dengan dia sampai satu hari nanti bila mmg jodoh kami, kami akan jumpa dan nyatakan perasan face-to-face. lagi sweet lagi afdal kan? takapalah, bagi dia ruang untuk kejar cita-cita. kalau jodoh, nak pisah jauh mana pun satu hari datang jugak depan mata kannn? jadi jangan risau sue, Allah sentiasa ada :)

saya cuba untuk berhenti menangis. saya cuba untuk berhenti berharap. tapi tak langsung untuk berhenti kan? kena slow-slow. cuba :) 

dan, untuk musuh saya yang sedang mengutuk saya mesti muka happy gila kan? takapa, teruskan :) dan untuk kawan-kawan yang selalu ada sebelah saya lagi-lagi dalam keadaan yang macamni, terima kasih ye.. tak tahu mcmana nak balas semua jasa baik korang. may Allah always bless you all, amin :) 


Addie Danial, hati ni memang untuk awak dan akan terus ada untuk awak. even hati ni banyak parut dan ditambah dengan luka yang baru.. tapi sampai bila pun sayang dan cinta ni tetap ada, insyaAllah. jangan risau, tempat awak jauh sangat dalam hati ni. dan tak mungkin lelaki lain dapat gantikan tempat awak. saya bukan jenis yang suka cari pengganti. saya tak mudah untuk melupakan. lagi-lagi kenangan kita selama 1tahun lebih. saya tahu saya kuat, saya yakin pada diri saya. kalaupun saya menangis, mungkin sekejap sbb rindukan awak. takada siapa yang faham hati ni mcmana. bila ingat kenangan kita, bila ingat keadaan kita. takpayah paksa dan tanpa sedar air mata ni jatuh. murahnya lah kan? dan tak dihargai.. cuma satu awak, saya sayang awak selamanya... walaupun ini yang awak balas pada saya.. pegang janji saya, yang awak selamanya ada dihati saya. awak boleh maki saya kalau suatu hari nanti saya gagal tunggu awak :') terima kasih untuk segalanya sayang jaga diri. may Allah always bless you addie danial. i love you forever. 


boleh kita stop? mata saya merah :') bye, assalamualaikum. jumpa lagi, insyaAllah. 






Good Bye Text From,
SueSmsl


<< Older | Newer >>

Bonjour Fellas *_*




Bonjour fellas! Welcome to my Entries..Thanks for visited..Know all about About..nice to meet you. I love my Friends and my family..


Talking Talking *_*




Credits Section *_*

Skins : Aina Syaza
Helped Moha
Image : We Heart it
Best view : Google Chrome


Copyright 2012. All right reserved by SUESMSL. Power by Blogger