+Follow | Dashboard
//Pretty-Licious

News
Wednesday, May 23, 2012
ASSALAMUALAIKUM

saya tahu saya comel *juling*

Hi awak! kita dah habis exam. you know what? saya ada bau HOLIDAY. awak bau tak? ahahahaha. lagi 2hari then yeah cuti-cuti sekolah~ hihi. di sebabkan addie nak gerak 2/6 ni saya dah berazam dan bertekad nak bagi hadiah *kau taktahu apa-apa kau diam!* *tetiba* hehehe. nak beli benda yang akan selalu dia pakai. and addie cakap "jangan beli tie, sbb awak tak reti pilih" see betapa jahatnya dia. sila sokong saya yang dia jahat. hoho. k watkuit watlek watpeace abg addie Y(^_^)Y 

eh actually nak cerita pasal blog. disebabkan saya takada kerja. and takada benda nak revision. mcm janggal gila tak ada paper esok. yelah, 3minggu weh exam.. mana tak tepu otak ko! selama ni paling lama pun seminggu lebih. yang dah habis sekolah semua *boo! baru sekali dah kecoh* eh engko diam-diam kat situ. aku budak baru f4 biasalah, j-a-k-u-n sikit. *buad muka kerek* 

alaaaaaaaaaaaaaaaa alalalalalala *hentak kaki* aku nak cerita pasal blog ni lah weh. aku dah tukar skin blog aku. mcmana entah boleh tertarik. look so simple en en *angkat kening* rasa mcm.. yeahhhh, tak serabut mcmni. cantik tak cantik tak? nama blog pun comel je "SWEETNESS" well, suesmsl memang sweet. tak caya tanya addie *tunjuk addie* hehe. oh mayyyy, sayangnya dekat blog sekarang ni.. sweetnya awak blog, cium sikek *gila* ~ so awak awak awak dan awak.. terima kasih sebab support blog saya. meh leee kita tweet-tweet dekat twitter.. saya jarang dah on Fb.. follow kita tau tau. haha....


so okay. rasanya saya dah boleh stop merapu.. eh saya lapar! bye bye! assalamualaikum.



*saya masuk 400m 800m 4x400m untuk sukan tahunan. berat sangat jadi amik long distance. eh suka hatilah kalau saya looser amik long. kerek pulak sue ni* 




Lots Of Love
SueSmsl


<< Older | Newer >>

Bonjour Fellas *_*




Bonjour fellas! Welcome to my Entries..Thanks for visited..Know all about About..nice to meet you. I love my Friends and my family..


Talking Talking *_*




Credits Section *_*

Skins : Aina Syaza
Helped Moha
Image : We Heart it
Best view : Google Chrome


Copyright 2012. All right reserved by SUESMSL. Power by Blogger