+Follow | Dashboard
//Pretty-Licious

did you remember this?
Sunday, June 10, 2012
ASSALAMUALAIKUM

#saya puas mengadu semuanya dekat Allah SWT

ingat lagi waktu kita nak masuk sekolah. awak form5 and saya form3. dua-dua nak amik exam yang besar. i know that's so sweet kan? well, but now everything berubah 360 darjah. dulu kita cerita pasal barang sekolah. kita bincang semua pasal sekolah. balik sekolah je kita Otp cerita apa jadi dekat sekolah. sama-sama penat then sama-sama tidur petang. malam pulak kita pergi tuition. then gayut sampai lah tertidur. esok pagi kejutkan. kadang awk kejutkan saya, kadang saya kejutkan awak. tapi rasanya bila dah bangun lambat semua gelabah nak mandi cepat. hahaha :') pastu sebelum pergi sekolah mesti ada je msg pesanan ikhlas... dulu kita ni gangster kan? dekat dalam kelas pun msg. bawak phone. tapi baik apa, bila takada cikgu msg ataupun cikgu tu bosan kan? hahahaha. rindunyaaa.... banyak sangat benda yang kita share sama-sama... terlalu banyak sampai sarat otak ni nak simpan semua kenangan tu... tapi insyaAllah saya jaga semua kenangan tu.

and now? awak dengan dunia university awak dan saya dengan dunia sekolah saya.. tahu tak tahap kerisauan dia level mana? level yang paling paling paling tinggi..... takada lagi msg pepagi sebelum pergi sekolah. takada lagi gayut petang2.. takada lagi zaman sekolah "kita" maybe kena tukar dengan zaman sekolah "saya"..... i'm weak now.. susahnya nak lepaskan awak.. dah setahun lebih saya selalu ditemani awak. dan sekarang saya kena belajar lebih memahami dunia baru awak.. mungkin awak akan lebih busy dari apa yang kita fikirkan.. that's to hurt you know sayang...


tsk tsk *lap air mata* sobs sobs *lap hingus*





emm. takapalah, saya dah janji dengan dia... selalu happy... sebab dia pun dah janji dengan saya and taknak tengok saya sedih... awak sehari dengan awak dah kira bersyukur.. even hanya sehari kita lepaskan rindu.. kita bergurau, kita ketawa............. saya janji saya akan tunggu awak. dan saya janji saya akan sentiasa sabar dengan keadaan kita yang sekarang...



SAYA SAYANG AWAK
NIK MUHD 
ADDIE DANIAL
BIN
NIK HARIS !




#saya mengantuk. nak tidur lahhh. mata pedih~ bye assalamualaikum *lambai tangan*







Lots Of Love
SueSmsl

<< Older | Newer >>

Bonjour Fellas *_*




Bonjour fellas! Welcome to my Entries..Thanks for visited..Know all about About..nice to meet you. I love my Friends and my family..


Talking Talking *_*




Credits Section *_*

Skins : Aina Syaza
Helped Moha
Image : We Heart it
Best view : Google Chrome


Copyright 2012. All right reserved by SUESMSL. Power by Blogger