+Follow | Dashboard
//Pretty-Licious

Going Outahhh
Saturday, June 9, 2012
ASSALAMUALAIKUM

#duck face. you want to kick her? yes, just do it -,-

*urut kaki* eh hi awak :3 *lambai tangan, senyum nmpak gigi* nak apa ni susah datang jenguk blog saya. siap baca lagi. dah lah entry ni panjang zzzzup! eh? click X dah? ish tak ikhlas betul nak berkawan dengan kita kan? ish ish ish *geleng2 kepala* then kepada awak yang masih meneruskan membaca ni, tahniah! anda tidak mudah tertipu dengan kata-kata saya yang sememangnya post ni takadalah panjang sangat. hahahaha 



*tengah fikir nak taip apa* Loading......








ha. okay. tadi kita keluar teman Mira. dia nak pergi axis katanya. nak TF ugut saya dengan cara nak belanja saya. bab mengugut bagi lah kat mira. confirm jadi punya =,= jadi sebelum pergi axis tu lepak-ing dekat rumah fatt :3 best dekat rumah dia. habiskan banyak masa kat situ. lepas habiskan craving TF tu saya yang comel ni nak melantak maggi goreng mamak dekat Mamak Village jadi kami pun makan. lepas makan mira pergi cocok duit then dia beli tudung bawal. me so jealous okay. tapi takapa, nanti saya nak borong banyak2 dekat Masjid India haaaaaaaaa. kelas kau jah. hahahaha. lepas tu apa lagi. balik ah en? banyak cekadak kau. dah pukul 6 tak hengat nak balik? hahaha k mengarut


ada icha comel nak tahu tak yang mana Fatt dengan Icha ?? ha sini saya upload gambar dia.............








Uploading........................ er maaflah, internet kita bukan unifi jadi lems sikit. sabar eh? hehehe







haaaaaaaaaaaaaa! taraaaaaaaaaaaaaaaaa! gambar atas ni lah Pateah A/P Asmawi hehe. comelkan? saya rasa saya lagi putih dari dia. eh kenyataan saya sekarang lagi putih dari dia. HAHAHA *gelak setan* ops, astagfirullah~ okay sorry. ekhem *duduk elok2*


haa, comelkan duaorang atas ni ^_^ tahu dah terima kasih tau awak :3 *Papp! kena lempang* okay fine *lari masuk bilik* duhh, apa aku mengarut ni =__= okay yang ini namanya Icha and i don't know how to spell her full name, lame~ yang ini memang icha lagi putih ah kan jawapnya =='




okay dah kenal semua kan? hah? apa? awak nak tahu yang mana Mira pulak? okay lah. kejap. saya upload gambar dia... sengaja nak susahkan kita letewww. takapa, saya ni rajin serta baik *muntah pelangi* haha. okay-okay. mari lihat my lovely sepets.




haaaa. yang ni lah sepet saya :3 comelkan? ye dah tahu lah awak. kami memang comel. haha, k perasan. haish sue ni tak habis-habis dengan perasan dia. jadi disini saya ingin mengucapkan 
I LOVE YOU AMEERA SHARMINE :* 
hehe, dekat blog dia pun dia ckp dia sayang sayang. even dia tak tulis kat blog pun saya selalu sayang dia :3 hehehehehehe *sengih kucing* haha comel sikit kucing en? Lol mengarut.


sebelum saya teruskan perangai mengarut saya ni, baik saya undur diri dulu =.= nanti senak perut korang tengok blog ni lama-lama *tetiba senak* k whatever. 


panjang ke? macam iya je..... em sorry k? bye, assalamualaikum *senyum comel sambil lambai tangan*








Lots Of Love
SueSmsl


<< Older | Newer >>

Bonjour Fellas *_*




Bonjour fellas! Welcome to my Entries..Thanks for visited..Know all about About..nice to meet you. I love my Friends and my family..


Talking Talking *_*




Credits Section *_*

Skins : Aina Syaza
Helped Moha
Image : We Heart it
Best view : Google Chrome


Copyright 2012. All right reserved by SUESMSL. Power by Blogger